روحانی: اجازه ندهیم ضدانقلاب ذهن مردم را مشوش کند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس جمهور با تاکید بر این که باید واقعیات کشور را به مردم بگویم گفت: نباید اجازه داد ضد انقلاب و رسانه های خارجی مردم را مایوس نمایند.

روحانی: اجازه ندهیم ضدانقلاب ذهن مردم را مشوش کند

به گزارش ایسنا، حسن روحانی در مراسم افتتاح طرح های وزارت نیرو با بیان اینکه شاهد افتتاح طرح ها به ارزش 2600 میلیارد تومان هستیم اظهار کرد: ما همواره با خشکسالی روبرو بودیم و دوره ترسالی ها خیلی کوتاه و خشکسالی خیلی طولانی است سال جاری هم با خشکسالی روبرو هستیم و منابع آبی کشور 50 درصد کاهش پیدا نموده است. دوران بارش ها رو به اتمام بوده وبه سمت هوای گرم می رویم؛ بنابراین همه باید بیش از سال های گذشته تا جای که امکان پذیر است در مصرف آب و برق مراعات و صرفه جویی نمایند.

وی ادامه داد: سد های مانند پارسال نیست و بسیاری از ظرفیت های سد خالی بوده بنابراین در فراوری برق آبی دچار مشکل می شویم.

رئیس جمهور همچنین با تشکر از وزیر نیرو برای فراوری آب و برق و همچنین صادرات برق خاطر نشان کرد: در این سال ها که چنگ مالی داشتیم بعضی درآمد های ما خیلی کم و در مرز قطع شدن بود، اما در آمد های دیگری به دست آوردیم دشمن که آن ها را محاسبه نکرد مثل پتروشمیی، فولاد، صادرات گاز برق و فرآورده های نفتی. قبل از دولت یازدهم ما قدرت صادرات فرآورده ها را نداشتیم گازئیل و بنزین و حتی گاز در فصل زمستان وارد می کردیم، اما امروز صادرنماینده گازوئیل، برق و بنزین و گاز هستیم.

وی با اشاره به شروع سرمایه گذاری ها در کشور از سال 94 و همزمان با اجرای برجام توضیح داد: برجام توانست درآمد های در اختیار ما قرار دهد قبل از برجام کمتر از یک میلیون بشکه نفت صادر می شد، اما با اجرای برجام این عدد به دو میلیون و 600 تا دو میلیون 700 هزار بشکه در روز رسید که بخش اعظم این درآمد ها به صندوق توسعه رفت و برای بسیاری از طرح های مهم سرمایه گذاری شد.

روحانی همچنین گفت: برای فراوری و صادرات ما به سرمایه گذاری احتیاجمندیم. ما باید کوشش کنیم که فراوری بیش از احتیاج داخلی داشته باشیم تا بازار صادرات به دست بیاوریم. با دست به آوردن بازار صادرات می توانیم، کمیت و کیفیت فراوری خود را افزایش دهیم. ما اگر جهش فراوری می خواهیم باید بازار خودرا توسعه دهیم اکنون در زمینه برق بازار های بیرون را در اختیار داریم.

وی ادامه داد: در زمینه فراوری برق تجدیدپذیر کار بزرگی در این دولت انجام شد و این برق به وسیله نیروگاه های باد یو خورشیدی به دست آمد. 80 درصد فراوری برق تجدید پذیر در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شد.

روحانی با اشاره به طرح پویش الف- ب ایران وزارت نیرو گفت: وزیر نیرو امروز اعلام نمود این پویش فقط به دولت دوازدهم تعلق ندارد و تا آخر سال هر هفته افتتاح برنامه داریم که من بابت آن راضی شدم. وزارت خانه ها به فکر این نباشند که این دولت کی تمام می گردد، زیرا بحث بحث این دولت نیست بلکه بحث کشور و انجام وظیفه است نباید بگویم فقط در این دولت کوشش کنیم و در دولت بعد افراد دیگری می آیند هر کس باید در حد توان خود برای سربلند کشور کوشش کند.

وی خاطر نشان کرد: امروز صد و پنجاهمین تصفیه خانه افتتاح شد در کل کشور 169 تصفیه خانه داشتیم که 50 تصفیه خانه فقط مخصوص این دولت است ما باید این واقعیت را به مردم بگویم؛ و اجازه ندهیم ضد انقلاب و رسانه های خارجی در مردم یاس ایجاد کند و ذهن مردم را مشوش نمایند. اگر جنگ مالی نبود کار ما چند برابر بود اگر کرونا نبود شرایط ما بهتر بود. در شرایط کرونا یک و نیم میلیون نفر بیکار شدند، اما ما جهت توسعه کشور را ادامه می دهیم و این جهت تا انتها سال ادامه می باید راضییم پنجاه و سومین سد ملی را در این دولت افتتاح کردیم و همچنین هشتاد و سومین تصفیه خانه فاضلاب را افتتاح کردیم. معلوم است جهت، جهت جهش و توسعه است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: فرارو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56120

به "روحانی: اجازه ندهیم ضدانقلاب ذهن مردم را مشوش کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی: اجازه ندهیم ضدانقلاب ذهن مردم را مشوش کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید