رشته های کم متقاضی دانشگاه تهران منسوخ شدند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: در حال حاضر تمام رشته های تحصیلی موجود در دانشگاه تهران متقاضی دارند و رشته های کم متقاضی منسوخ شده اند.

رشته های کم متقاضی دانشگاه تهران منسوخ شدند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، حسین حسینی، معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: در حال حاضر تمام رشته های تحصیلی موجود در دانشگاه تهران متقاضی دارند و رشته های کم متقاضی منسوخ شده اند.

وی اظهار کرد: رشته منسوخ شده به معنای عدم پذیرش دانشجو در آن رشته تحصیلی است. در بعضی از رشته هایی که در گذشته پذیرش داشتند به علت شرایطی که به وجود آمد تجمیعاتی اجرا شده است، برای مثال بسیاری از رشته های مقاطع کارشناسی در هم تجمیع شده اند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران توضیح داد: در گذشته رشته های متعددی در جغرافیا مانند جغرافیای انسانی، جغرافیای طبیعی، جغرافیای شهری و … وجود داشتند که تمامی این ها تجمیع شده اند و رشته های قبلی منسوخ شده و دیگر در آن ها پذیرشی صورت نمی گیرد.

وی در خاتمه اعلام کرد: تمام رشته های موجود در دانشگاه تهران متقاضی دارند و در گذشته رشته های کم متقاضی وجود داشته اند که به علت منسوخ شدن آن ها دیگر پذیرش دانشجو در این قبیل از رشته ها نداریم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57668

به "رشته های کم متقاضی دانشگاه تهران منسوخ شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته های کم متقاضی دانشگاه تهران منسوخ شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید