رسانه ملی باید به صورت رسمی از استقلال عذرخواهی کند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، داریوش یزدی در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیر جدید استقلال گفت: شخصاً ایشان را نمی شناسم اما از قدیمی ها شنیدم خانواده اش و به خصوص پدر ایشان در خطه شمال به استقلالی بودن شهرت دارند. ضمن اینکه از دوستانی که ایشان را از نزدیک می شناسند هم صحبتهای خوبی در باره او شنیدم و گرچه در استقلال کار بسیار سخت است، اما امیدوارم پیروز باشد.

رسانه ملی باید به صورت رسمی از استقلال عذرخواهی کند

وی اضافه نمود: یکی از اصلی ترین کارهایی که مدیریت جدید باید در نظر داشته باشد، دفاع از حق و حقوق استقلال در فضای رسانه ای است. متاسفانه در شرایطی که وابستگی های رنگی در مدیریت کلان ورزش کاملاً مشهود است، این وابستگی ها در رسانه ملی هم به چشم می خورد تا جایی که ما شاهد یکسری بداخلاقی های رسانه ای هستیم.

پیشکسوت استقلال گفت: در یک برنامه پر بیننده که می بینیم مجریان حرفهای سخیفی در مورد سرمربی استقلال می زنند و بعد خودشان را محق می دانند که شوخی نمایند. در یک برنامه ورزشی هم می بینیم که کاملاً تاریخ را تحریف می نمایند و بعد از آنکه آن آیتم پخش می گردد، برنامه سازان حاضر به عذرخواهی از طرفداران استقلال نیستند.

یزدی توضیح داد: وقتی صدا و سیما مرتکب این اشتباه شده و قلب میلیون ها طرفدار این تیم را جریحه دار نموده، مسئولان این رسانه باید رسماً از استقلال عذرخواهی نمایند. این نمی گردد که آقای مجری در برنامه توهین کند و بعد با یک ویدئو در فضای مجازی توهینش را توجیه کند. یا برنامه ساز دیگری اشتباه عظیمی انجام دهد و صرفاً در فضای مجازی به اشتباهش اعتراف کند. این رسم برنامه سازی نیست و باید جلوی آن گرفته گردد. یکی از مطالبات من به عنوان پیش کسوت از مدیریت جدید باشگاه پیگیری همین حق و حقوق باشگاه در رسانه هاست.

مدافع پیشین آبی پوشان در ادامه بیان داشت: مدتی است که در بعضی رسانه ها شایعه ای مبنی بر معرفی کردن یک تیم به عنوان قهرمان فصل نیمه تمام شنیده می گردد. متاسفانه در فوتبال ما آنقدر اتفاقات عجیب و غریب دیده شده که این شایعه باور پذیر باشد. همان وابستگی های رنگی کاملاً مشهود در گذشته باعث شده بعضی تیم ها بدون بازی جام بگیرند و من نگرانم که اینبار هم این اتفاق بیفتد.

وی تاکید داشت: کرونا جهان را با یک چالش عظیم روبرو نموده و در این مدت سلامت مردم در اولویت همه جهان قرار گرفته است. منطقی ترین تصمیم در مورد لیگ نوزدهم هم کنسل کردن این فصل است بدون آنکه بخواهیم به صورت احساسی قهرمان و تیم های دوم و سوم و چهارم را اعلام کنیم.

یزدی خاطرنشان ساخت: لیگ برتر ایران از المپیک که مهمتر نیست. الان می بینیم المپیک هم به تعویق می افتد و اگر پرونده لیگ نوزدهم هم همینجا بسته گردد مطمئن باشید اتفاق خاصی نمی افتد و این می تواند بهترین تصمیم باشد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27538

به "رسانه ملی باید به صورت رسمی از استقلال عذرخواهی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ملی باید به صورت رسمی از استقلال عذرخواهی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید