راهنمای فرزندپروری در عصر دیجیتال در آستانه چاپ سوم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کتاب راهنمای فرزندپروری در عصر دیجیتال بزودی از سوی انتشارات جهت بازنشر خواهد شد.

راهنمای فرزندپروری در عصر دیجیتال در آستانه چاپ سوم

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، کتاب راهنمای فرزندپروری در عصر دیجیتال اثر علی محمد رجبی، به همت مؤسسه جهت در آستانه چاپ سوم قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش، اثر حاضر که چاپ نخست آن در اردیبهشت ماه سال 1398 بود، حاصل تجربیات نویسنده در مدیریت سایت خانواده و اینترنت و تعامل با والدین و نوجوانان در کارگاه های آموزشی است، به معرفی مهم ترین خطرات پیش روی بچه ها و نوجوانان در فضای مجازی می پردازد و والدین را نسبت به این مسائل آگاه می کند.

رجبی در این کتاب سعی کرده است با زبانی ساده و کاربردی و با استفاده از محتوای چند رسانه ای، مهمترین خطرات پیش روی بچه ها و نوجوانان در فضای مجازی را به والدین معرفی کند و متناسب با هر موضوع راهکارهای پیشگیری و کنترل دامنه آسیب را آموزش دهد.

در کتاب حاضر با موضوعاتی مانند اعتیاد اینترنتی، بازی های رایانه ای، دوستی های اینترنتی، رفتارهای بیمارگونه در شبکه های اجتماعی، رابطه فضای مجازی و اعتیاد به مواد مخدر، سواد رسانه ای، شیوه های آشنایی بچه ها با سواد رسانه ای، مخاطرات فضای مجازی برای امنیت و حریم خصوصی بچه ها و نوجوانان و راهکارهای پیشگیری و کنترل آن ها آشنا خواهید شد.

این کتاب که به قلم علی محمد رجبی معاون آموزش انجمن سواد رسانه ای ایران نگاشته شده، در 180 صفحه و با قیمت 28000 تومان روانه بازار نشر شده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 33445

به "راهنمای فرزندپروری در عصر دیجیتال در آستانه چاپ سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای فرزندپروری در عصر دیجیتال در آستانه چاپ سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید