ذوب آهن به یک پیروزی احتیاج داشت، خوب بودیم اما توپهایمان گل نمی شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نهمین هفته از لیگ برتر نخستین پیروزی اش در این مسابقات را به دست آورد تا سبز پوشان قدری به آرامش برسند. علیرضا منصوریان در مصاحبه با خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت این تیم توضیحاتی داد.

ذوب آهن به یک پیروزی احتیاج داشت، خوب بودیم اما توپهایمان گل نمی شد

* به یک پیروزی احتیاج داشتیم

این اغراق نیست اگر بگویم تیم ما در اکثر بازیهایی این فصل خوب بود، اما متاسفانه توپهای ما گل نشد و خیلی مواقع روی اشتباهات فردی گل هایی خوردیم که جریان بازی را تغییر داد.

تیم ما هم از نظر فنی و نفری خوب است و هم با این که یکسری کمبودها وجود دارد، اما در مجموع شرایط موفقیت نسبی را دارد و برای عبور از این بحران به یک پیروزی احتیاج داشتیم که خدا را شکر به دست آوردیم.

* بازیهای سخت ما ابتدای فصل ردیف شد

بهانه نمی آوریم، اما انصافا وقتی به برنامه بازیها نگاه کنید تایید می کنید که اکثر بازی های ما با تیم های بالای جدول و مدعی بود. در اغلب این بازی ها هم فوتبالی پایاپای یا برتر ارائه دادیم و از نظر فوتبالی چیزی کم نداشتیم. اما همان مشکل رد نشدن توپ های ما از خط دروازه تیم ما را اذیت کرد.

تاکنون 9 بازی انجام دادیم که تراکتور، صنعت نفت، استقلال، سپاهان و شهر خودرو که همه تیم های بالای جدول مدعی هستند در بین این حریفان قرار داشتند. این قرعه هم کار ما را قدری سخت تر کرد.

* مقابل پیکان خیلی بهتر بودیم

ما در هفته هشتم مقابل پیکان شکست خوردیم اما در هفته نهم شاهین بوشهر را بردیم. با جرات می گویم مقابل پیکان که شکست خوردیم فوتبالی به مراتب بهتر از فوتبالی که مقابل شاهین داشتیم ارائه دادیم و واقعا بر خلاف جریان بازی گل خوردیم و در نهایت شکست را پذیرفتیم.

* بهترین و با غیرت ترین بازیکنان را داریم

به جرات می گویم مجموعه ما بهترین و با غیرت ترین بازیکنان را دارد. من باید از زحمت این بازیکنان با غیرت تشکر کنم که در روزهای خوب و بد کنار ما قرار داشتند و با جان و دل برای موفقیت این تیم کوشش کردند.

در تیم ما بازیکنان باتجربه ای هستند که به خوبی و با بهترین کیفیت بزرگتری نموده و جوانانی که تعدادشان کم هم نیست را راهبری می نمایند. ما یک تیم کامل داریم و بازیکنانی داریم که با افتخار می گویم از بهترین های فوتبال ایران هستند.

* مدیرعامل باشگاه حمایت خوبی انجام داد

من از جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن نهایت تشکر را دارم که با همه توان پشت تیم ایستاده و از مجموعه حمایت می نماید.

ایشان آنقدر دغدغه تیم را داشت که روز بازی با شاهین بوشهر به جای نشستن در صندلی ویژه، به میان تماشاگران رفت و از آنجا شاهد کوشش بازیکنان بود. من پیروزی مقابل شاهین را تقدیم می کنم به مدیرعامل و همه طرفداران خوب ذوب آهن.

* طرفداران ما کیفی هستند

شاید ذوب آهن نسبت به خیلی تیم های دیگر طرفداران کمتری داشته باشد، اما خوشبختانه طرفداران تیم ما اگر کمیت شان نسبتا پایین است، به جای آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. همواره گفتم و الان هم تکرار می کنم که طرفداران ما از با کیفیت ترین طرفداران فوتبال هستند.

* تعطیلات به ما یاری می نماید

بعد از هفته دهم که مقابل ماشین سازی باید به میدان برویم، لیگ دو هفته تعطیل می گردد که این تعطیلی خیلی به یاری ما می آید. می دانیم که هنوز یکسری مسائل فنی در تیم هست و در این دو هفته شبانه روز کار می کنیم تا این مسائل را از بین ببریم و از هفته یازدهم با شرایط بهتری کارمان را دنبال کنیم.

فصل گذشته شرایط تیم از وضعیت فعلی به مراتب بدتر بود و به خاطر حمایتی که از جانب طرفداران، مدیریت باشگاه، مدیریت کارخانه و رسانه های بومی صورت گرفت توانستیم تبدیل به بهترین تیم ایرانی در آسیا شویم. سال جاری که جای خود دارد و ما می توانیم از این بحران عبور نماییم.

* باید صندلیی در شان فوتبال اصفهان داشته باشیم

فوتبال اصفهان شان و صندلی خاصی در فوتبال ایران دارد و به جز آن تیم ذوب آهن هم صندلی خاصی در فوتبال ایران دارد. روز بد و خوب را همه تیم های فوتبال در همه جای جهان دارند. اما تیم های بزرگ می توانند روزهای بد را به درستی و دور از هیجان مدیریت نموده و در نهایت آن را پشت سر بگذارند.

ذوب آهن هم از همان دست تیم های بزرگ است. این تیم سرد و گرم روزگار را چشیده و هر زمان که در بحرانی گرفتار آمده از آن خارج شده است.

الان هم یکی از همان زمان هایی است که همه ارکان این باشگاه باید دست به دست هم بدهند تا تیم هرچه زودتر به صندلی واقعی اش بازگردد. این کار سرمربی یا بازیکنان به تنهایی نیست و باید همه ارکان باشگاه این عزم را داشته باشند.

* لیگی بسیار پویا و فشرده داریم

به جرات می گویم در حال سپری کردن یکی از بهترین فصل ها در همه ادوار لیگ برتر هستیم. فشردگی امتیازات در بالای جدول گواه این مدعاست و نشان می دهد چقدر تیم ها به هم نزدیک و فاصله ها کم شده است.

تیم هایی که می توانند مدعی قهرمانی و دریافت سهمیه آسیا باشند در این فصل زیاد هستند و این باعث خوشبختی این فوتبال است. از دل این لیگ پویا است که تیم ملی قوی و مدعی در می آید و امیدوارم این روند را برای سالهای آینده هم در فوتبال ایران و لیگ برتر ببینیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17006

به "ذوب آهن به یک پیروزی احتیاج داشت، خوب بودیم اما توپهایمان گل نمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن به یک پیروزی احتیاج داشت، خوب بودیم اما توپهایمان گل نمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید