دیدار پمپئو با مرکل لغو شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران - خبرنگاران - وزارت امور خارجه آمریکا بیان کرد که دیدارهای برنامه ریزی شده امروز (سه شنبه) مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا با آنگلا مرکل صدراعظم و هایکو ماس وزیر خارجه آلمان به علت مسائل فوری لغو شده است.

دیدار پمپئو با مرکل لغو شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، پمپئو قرار بود امروز در برلین با آنگلا مرکل صدراعظم و هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان دیدار و گفت وگو کند.

اما وزارت امور خارجه آمریکا بدون شرح بیشتری بیان کرد که برنامه این دیدارها به علت مسائل فوری تغییر نموده است.

دفتر صدر اعظم و وزیر خارجه آلمان نیز بیانیه ای در این خصوص صادر ننموده اند.

ساعتی پس از اعلام لغو ناگهانی سفر وزیر خارجه آمریکا به آلمان، یک سخنگوی سفارت آمریکا در برلین از برنامه ریزی مجدد برای سفر آینده پمپئو به آلمان اطلاع داد.

این سخنگوی سفارت آمریکا در برلین به خبرگزاری د.پ.آ گفت: متاسفانه ما باید دیدار با مقامات آلمانی در برلین را به تاریخی دیگر موکول کنیم.

به گفته وی، پمپئو در فرصت دیگری به برلین خواهد آمد.

پیشتر رسانه های آلمانی گزارش داده بودند، وزیر خارجه آمریکا در دیدار امروز (سه شنبه) خود با مقامات آلمانی در برلین در خصوص موضوعات مهم بین المللی از جمله آینده برجام، بحران ونزوئلا و مناسبات با روسیه و چین گفتگو می نماید.

وزیر خارجه آمریکا در این سفر که سی ونهمین سفر خارجی وی به شمار می رود قرار بود برای نخستین بار با همتای آلمانی خود نیز دیدار و در کنفرانس مطبوعاتی مشترک شرکت کند.

وی پیشتر نیز سفر به آلمان را برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ، لغو نموده بود؛ این اقدام در حالی انجام گرفت که وی در این تاریخ در تور اروپایی کشورهای همسایه آلمان به سر می برد

پمپئو اکنون برای شرکت در نشست شورای قطب شمال به فنلاند رفته و بنا به گزارش آسوشیتدپرس برنامه ادامه سفر او معلوم نیست.

وزارت امور خارجه آمریکا بیان کرد: پمپئو مشتاق سفر به برلین در آینده نزدیک برای انجام دیدارهای مهمی است که برنامه ریزی شده بود.

اروپام** 1078 ** 6143 ** 1071

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7366

به "دیدار پمپئو با مرکل لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار پمپئو با مرکل لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید