ملاقات رییس مجلس با خانواده شهید مدافع حرم جواد الله کرم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رییس مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید مدافع حرم جواد الله کرم ملاقات کرد.

ملاقات رییس مجلس با خانواده شهید مدافع حرم جواد الله کرم

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، محمدباقر قالیباف امروز (آدینه 30 خرداد) با حضور در منزل شهید مدافع حرم جواد الله کرم با خانواده وی ملاقات کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با برشمردن مجاهدت ها و نقش بی بدیل شهدای مدافع حرم و خانواده های شهدا در حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی گفت: ما خودمان را مدیون خانوادۀ شهدا می دانیم و اگر مجاهدت رزمندگان و مدافعان حرم و صبر و دعای خانوادۀ شهدا نبود مسائل خیلی بیشتر از این بود.

قالیباف اضافه کرد: دعا کنید ما هم بتوانیم جهت شهدا و امام شهدا را ادامه دهیم. بیشترین مسائل روی دوش مستضعفان است و امیدواریم به دعای خیر شما بتوانیم گرهی از مسائل آنها باز کنیم.

شهید مدافع حرم جواد الله کرم متولد دوم تیر ماه سال 1360 و اهل محله مهرآباد تهران بود. وی از رزمندگان سلحشور و فرماندهان رشید مقاومت بود که برای دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام داوطلبانه به سوریه اعزام شد. او سه بار در سال های 93 و 94 در جریان جنگ سوریه مجروح شد و در نهایت در جریان حمله نیروهای تکفیری به خان طومان در جنوب غرب حلب در اردیبهشت سال 95 به شهادت رسید. پیکر مطهر وی در منطقه ماند و در زمره شهدای جاویدالاثر نهاده شد.

پایان پیکر مطهر شهید مدافع حرم جواد الله کرم پس از چهار سال مفقودی طی عملیات تفحص شهدای مدافع حرم در منطقه خان طومان کشف و پس از شناسایی هویت در تاریخ 10 خرداد ماه 1399 به کشور بازگشت.

مراسم تشییع پیکر مطهر فرمانده شهید جواد الله کرم در روز چهارشنبه (28 خرداد ماه 1399) همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و اقامه عزای آن حضرت باحضور همرزمان و مردم خداجوی تهران برگزار گردید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 34283

به "ملاقات رییس مجلس با خانواده شهید مدافع حرم جواد الله کرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات رییس مجلس با خانواده شهید مدافع حرم جواد الله کرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید