درخواست هاشمی از جهرمی برای برطرف مسائل زیرساختی ارتباطات آذربایجان غربی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزیر بهداشت با اشاره به احتیاج حوزه سلامت به پهنای باند و دسترسی به اینترنت به منظور ایجاد پرونده الکترونیک سلامت، گفت: امیدوارم حاصل سفر وزیر ارتباطات به استان آذربایجان غربی، برطرف مسائل جدی استان در حوزه زیرساخت های ارتباطات باشد.

درخواست هاشمی از جهرمی برای برطرف مسائل زیرساختی ارتباطات آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاران، دکتر سید حسن هاشمی در جمع خبرنگاران میاندوآب، گفت: حاصل آمدن وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان آذربایجان غربی باید این باشد که مسائل زیرساختی ارتباطی موجود در استان برطرف گردد که این زیرساخت ها در حوزه سلامت مبنای ایجاد پرونده الکترونیک سلامت است.

وی با اشاره به اینکه برطرف مسائل زیرساختی ارتباطات با ارتقاء خدمات سلامت ارتباط مستقیمی وجود دارد، اضافه نمود: در بسیاری از نقاط استان به دلیل اینکه پرونده الکترونیک سلامت محور فعالیت است، احتیاج به پهنای باند و دسترسی به اینترنت بیشتر از آنچه که در حال حاضر وجود دارد، مورد احتیاج است.

وزیر بهداشت گفت: با توجه به اهتمام خوبی که مهندس جهرمی برای توسعه خدمات الکترونیک دارند، امیدوارم حاصل سفر ایشان به استان آذربایجان غربی برطرف مسائل جدی این حوزه باشد.

بنابر اعلام وبدا، با حضور وزیر بهداشت در شهرستان میاندوآب، عملیات ساخت بیمارستان جایگزین عباسی میاندوآب شروع و مرکز جامع خدمات سلامت دانش این شهرستان افتتاح شد. این بیمارستان قرار است در زمینی به مساحت 55 هزار متر مربع با ظرفیت 250 تخت توسط وزارت راه و شهرسازی ساخته گردد. مرکز جامع خدمات سلامت دانش در زمینی به مساحت 2858 و با زیربنای 980 متر مربع ساخته و تجهیز گردیده است. جمعیت تحت پوشش این مرکز جامع خدمات سلامت، 27 هزار نفر و واحدهای تحت پوشش آن نیز پایگاه جانباز و عباسپور میاندوآب است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 860

به "درخواست هاشمی از جهرمی برای برطرف مسائل زیرساختی ارتباطات آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست هاشمی از جهرمی برای برطرف مسائل زیرساختی ارتباطات آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید