درخواست مکزیک از آمریکا در خصوص تغییر سیاست های مهاجرتی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزرش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، در حالی که هزاران مهاجر در مرزهای گواتمالا متوقف شده اند، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور رئیس جمهور مکزیک از دولت آینده آمریکا به ریاست جو بایدن خواست در سیاست های مهاجرتی خود تغییری جدی ایجاد کند.

درخواست مکزیک از آمریکا در خصوص تغییر سیاست های مهاجرتی

آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهور مکزیک می گوید امیدوار است که جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا موافقت کند تا با همکاری مکزیک و کشورهای دیگر آمریکای مرکزی گزینه دیگری را پیش روی مردمی قرار دهند که از فقر و خشونت می گریزند.

رئیس جمهور مکزیک که در یک نشست خبری سخن می گفت در ادامه اضافه نمود: جو بایدن در مبارزات انتخاباتی پیشنهاد کرد که اصلاحات مهاجرتی را نهایی کند و امیدوارم که بتواند این کار را انجام دهد.

برآورد می شود که در روزهای اخیر، هفت هزار مهاجر، عمدتا از هندوراس، برای فرار از فقر و خشونت، وارد گواتمالا شده اند. علاوه بر این، ویرانی ناشی از دو طوفان در آمریکای مرکزی بر وخامت اوضاع در این منطقه اضافه نموده است.

هر سال، دهها هزار مهاجر آمریکای مرکزی به این سفر خطرناک تن می دهند تا اغلب با پای پیاده در گروه هایی معروف به کاروان خود را به آمریکا برسانند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 49498

به "درخواست مکزیک از آمریکا در خصوص تغییر سیاست های مهاجرتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مکزیک از آمریکا در خصوص تغییر سیاست های مهاجرتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید