درخواست آمریکا برای ملحق شدن کشورها به ائتلاف ضد ایرانی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی درباره تحولات تنگه هرمز از همه کشور ها خواست برای بازدارندگی و مقابله با ایران به ایالات متحده ملحق شوند.

درخواست آمریکا برای ملحق شدن کشورها به ائتلاف ضد ایرانی

به گزارش ، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی درباره تحولات تنگه هرمز از همه کشور ها خواست برای بازدارندگی و مقابله با ایران به ایالات متحده ملحق شوند.

پمپئو که در استرالیا به سر می برد، در اظهاراتی درباره تحولات منطقه بخصوص تنگه هرمز و درخواست واشنگتن از کانبرا برای پیوستن به ائتلاف ادعایی آمریکا برای مقابله با آنچه رفتار های خطرناک و تحریک نماینده ایران در تنگه هرمز می خواند، گفت: ما می خواهیم کالایی راز نقطه الف به نقطه ب برسانیم و اگر این کار در خاورمیانه باشد، شما باید این کار را از تنگه هرمز انجام دهید.

وزیر خارجه آمریکا اضافه نمود: از این رو ما از همه کشور ها می خواهیم که به ما ملحق شوند. این نوعی بازدارندگی در برابر رفتار بد جمهوری اسلامی ایران است که صورت می گیرد. آن ها هم اکنون یک کشتی انگلیسی را گرفته اند، مین ریزی نموده اند (!) و 6 کشتی دیگر از کشور های مختلف را گرفته اند، یکی از آن ها یک کشتی اروپایی با پرچم نروژ است. ما از همه کشور ها که احتیاج انرژی دارند یا کالا و خدماتشان از این منطقه می گذرد می خواهیم در اقدامات ما نقش آفرینی نمایند، اقداماتی که باعث بازدارندگی می گردد و در تنگه هرمز ثبات ایجاد می نماید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10930

به "درخواست آمریکا برای ملحق شدن کشورها به ائتلاف ضد ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست آمریکا برای ملحق شدن کشورها به ائتلاف ضد ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید