خلعتبری: با یک باخت نباید قضاوت منفی داشته باشیم، تیم خوبی داریم و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال سپاهان مدعی شد این تیم در فصل جاری به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کند.

خلعتبری: با یک باخت نباید قضاوت منفی داشته باشیم، تیم خوبی داریم و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم

محمدرضا خلعتبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران شرایط تیم سپاهان را برای رویارویی با آلومینیوم اراک مطلوب خواند و گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و در این چند روز هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. حالا آماده این بازی هستیم و امیدوارم اولین برد را در لیگ سال جاری به دست بیاوریم.

وی در واکنش به اینکه خیلی ها اعتقاد دارند که سپاهان بازی آسانی در پیش دارد، گفت: در لیگ برتر هیچ مسابقه ای ساده نیست. شاید خیلی ها با توجه به شکست آلومینیوم در بازی اول چنین نظری داشته باشند، ولی ما به هیچ عنوان آنها را دست کم نخواهیم گرفت. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما کوشش می کنیم تا با انجام یک بازی پرقدرت سه امتیاز را بگیریم

خلعتبری درباره شکست سپاهان در اولین هفته و اینکه بعضی معتقدند آنها در این فصل کار سختی برای قرار دریافت در جمع مدعیان دارند، توضیح داد: ما در بازی اول نمایش خوبی نداشتیم، ولی نباید با یک باخت در خصوص سپاهان قضاوت منفی صورت بگیرد. سپاهان تیم خوبی است. ما بازیکنانی باکیفیت و یک کادر فنی باانگیزه داریم و قطعاً با این تیم خوب به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم. طرفداران هم چشم انتظار موفقیت سپاهان هستند و سال جاری حداقل باید یک جام به آنها هدیه بدهیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45421

به "خلعتبری: با یک باخت نباید قضاوت منفی داشته باشیم، تیم خوبی داریم و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلعتبری: با یک باخت نباید قضاوت منفی داشته باشیم، تیم خوبی داریم و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید