خبرنگاران 370 هزار لیتر الکل در استان مرکزی توزیع شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اراک - خبرنگاران - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: 370 هزار و 127 لیتر الکل از 13 اسفندماه سال گذشته تا کنون به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف این استان توزیع شد.

خبرنگاران 370 هزار لیتر الکل در استان مرکزی توزیع شد

جواد حسنی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: همچنین در این مدت 318 هزار و 745 لیتر ماده ضد عفونی و یک میلیون 812 هزار و 125 عدد ماسک در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع شد.

وی ادامه داد: براساس مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی قیمت اقلام بهداشتی در مورد مقابله با گسترش ویروس کرونا در ستاد تنظیم بازار استان مشخص شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان نمود: 550 مورد بازرسی از مراکز توزیع اقلام بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا از سوی این سازمان انجام و54 پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شد.

کرونا، ویروس شایعی است که هرسال زمستان با علایم سرماخوردگی مشاهده می شد، اما از سال 2002 این ویروس جهش ژنتیکی داشته و ابتدا خود را با بیماری سارس، پس از آن مرس و در حال حاضر به شکل کووید 19 نشان داده که با دوره نهفتگی 2 تا 14 روز و با تظاهراتی نظیر تب بالا، سرفه، تنگی نفس، سردرد و گاهی با اسهال و استفراغ همراه است.

براساس آخرین آمار 987 نفر تا کنون در استان مرکزی به بیماری ناشی از ویروس کرونا مبتلا شده اند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 26667

به "خبرنگاران 370 هزار لیتر الکل در استان مرکزی توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 370 هزار لیتر الکل در استان مرکزی توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید