خبرنگاران 2 هزار بازرسی از اصناف چهارمحال و بختیاری انجام شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شهرکرد- خبرنگاران- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از انجام 2 هزار بازرسی از شروع شیوع ویروس کرونا اطلاع داد و گفت: از این تعداد بازرسی 63 تخلف شناسایی و تشکیل پرونده شده است.

خبرنگاران 2 هزار بازرسی از اصناف چهارمحال و بختیاری انجام شد

سجاد رستمی روز چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در این استان گفت: این بازرسی ها از تمامی اصناف فعال در استان، داروخانه ها، فروشگاه های لوازم بهداشتی، رستوران ها، اصناف خدماتی و کارخانه های فراوریی اجرا شده است.

وی توضیح داد: همچنین از این تعداد بازرسی، 250 بازرسی مشترک با اماکن و بازرسان دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفت.

رستمی با اشاره به کمبود اقلام بهداشتی به ویژه ماسک و الکل های ضدعفونی کننده در استان، افزود: با توجه به فعال شدن 2 واحد فراوریی در فراوری الکل، 3 واحد صنعتی دیگر نیز تقاضای فراوری الکل داده که این درخواست را به وزارت صنعت، معدن و تجارت انتقال داده ایم و جواب این تقاضا روز شنبه به استان داده می گردد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین با صدور یک روزه جواز تاسیس برای یک واحد فراوریی استان، فراوری ماسک در استان آغاز شده، ضمن اینکه چند واحد صنفی خیاطی نیز برای فراوری ماسک در استان اعلام آمادگی نموده اند.

رستمی، ضدعفونی کردن واحدهای فراوریی و صنعتی استان و نظارت بر سلامت کارگران را از دیگر اقدامات اجرا شده در استان برشمرد و گفت: تا به امروز هیچ یک از واحدهای فراوریی و صنعتی استان تعطیل نشده و کم کاری نداشته است.

محمدرضا عمرون مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه از بازرسی مستمر بر 40 داروخانه استان اطلاع داد و گفت: تا به امروز تخلفات 5 داروخانه در سطح استان شناسایی شده که بیشتر این تخلفات در مورد گرانفروشی بوده است.

به گزارش خبرنگاران، پس از 11 روز از شیوع ویروس کرونا در کشور، روز دوشنبه 12 اسفند نخستین مورد مثبت ابتلا به این ویروس در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اعلام این خبر افزود: حال این بیمار وخیم نیست و علت و چگونگی ابتلای این فرد به ویروس کرونا در دست آنالیز است.

ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین آغاز شد، تا به امروز به 75 کشور دنیا سرایت نموده است.

شست وشوی مداوم دست ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی و خودداری از دست دادن های مکرر مواردی است که از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 24197

به "خبرنگاران 2 هزار بازرسی از اصناف چهارمحال و بختیاری انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 هزار بازرسی از اصناف چهارمحال و بختیاری انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید