خبرنگاران هاشمی: برای کنترل کرونا در تهران حمل نقل عمومی باید تعطیل یا محدود گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت که اگر بخواهیم کرونا را در تهران کنترل کنیم باید حمل و نقل عمومی را تعطیل و یا فعالیت آن را کاهش دهیم.

خبرنگاران هاشمی: برای کنترل کرونا در تهران حمل نقل عمومی باید تعطیل یا محدود گردد

محسن هاشمی شامگاه آدینه با انتشار مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: اگر بخواهیم کرونا را در تهران کنترل کنیم، باید حمل و نقل عمومی را تعطیل نموده و یا ظرفیت آن را کاهش دهیم و تنها به شبکه حمل و نقل اضطراری اکتفا کنیم.

وی اضافه نمود: سیستم تهویه قطار مترو متمرکز است؛ یعنی هوای داخل واگن ها را گردش می دهد و اگر یک فرد بیمار یا ناقل در قطار باشد، ویروس پخش می گردد.

علیرضا زالی رییس ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران نیز گفته است، تعطیلی ناوگان عمومی درون شهری اعم از اتوبوسرانی و متروی تهران تا سرانجام تعطیلات به منظور کنترل بیماری کرونا به ستاد ملی کرونا پیشنهاد شد و به احتمال زیاد این موضوع فردا (شنبه) در این ستاد آنالیز می گردد.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران پیش از این چهار پیشنهاد از جمله تعطیلی حمل و نقل عمومی و بوستان های پایتخت را به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارایه نموده اند.

در حال حاضر بوستان های تهران برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تعطیل شده است.

تا به امروز 32 هزار و 332 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده که از این تعداد 2 هزار و 378 جان باخته و 11 هزار و 133 نفر نیز بهبود یافته اند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 26874

به "خبرنگاران هاشمی: برای کنترل کرونا در تهران حمل نقل عمومی باید تعطیل یا محدود گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هاشمی: برای کنترل کرونا در تهران حمل نقل عمومی باید تعطیل یا محدود گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید