خبرنگاران برخورد مینی بوس با پراید در اراک 2 کشته برجا گذاشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اراک - خبرنگاران - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: برخورد مینی بوس با یک دستگاه پراید در میدان فراهان اراک 2 کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.

خبرنگاران برخورد مینی بوس با پراید در اراک 2 کشته برجا گذاشت

مسعود آقازیارتی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: تصادف این خودروها و گیرکردن سرنشینان در داخل خودروی سواری عصر امروز (یکشنبه) به آتش نشانی اعلام شد که ماموران ایستگاه شماه چهار بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

وی گفت: در این سانحه مینی بوس و پراید از قسمت جلو به شدت با یکدیگر برخورد نموده بودند و شدت حادثه به حدی بود که خودروی پراید به بیرون از جاده پرتاب و مچاله شده بود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: آتش نشانان پس از اعزام به این محل، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند و با قرار دادن علایم هشدار دهنده در جاده برای جلوگیری از تصادفات بعدی، عملیات امداد و نجات را شروع کردند.

آقا زیارتی گفت: در این حادثه راننده و سرنشین خودروی پراید در داخل خودرو گرفتار شده بودند که نجاتگران ضمن قطع جریان برق خودروها، با استفاده از تجهیزات مخصوص امداد و نجات و ست هیدرولیک اقدام به بریدن قسمت هایی از اتاقک در هم پیچیده خودروی سواری نموده و راننده و سرنشین آن را که هر 2 مرد بودند را از داخل آن خارج کردند.

وی توضیح داد: پس از خارج کردن راننده و سرنشین خودروی پراید، آنان تحویل عوامل اورژانس شدند که متاسفانه هر 2 نفر به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داده بودند و مرگ آنها از سوی عوامل اورژانس تایید شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک اضافه نمود: یکی از سرنشینان خودروی مینی بوس نیز که یک خانم مسن بود در این سانحه دچار مصدومیت شده بود که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

آقازیارتی بیان نمود: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس در دست آنالیز است.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از 620 هزار نفر جمعیت زندگی می نمایند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 30147

به "خبرنگاران برخورد مینی بوس با پراید در اراک 2 کشته برجا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برخورد مینی بوس با پراید در اراک 2 کشته برجا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید