خبرنگاران استاندار مازندران خواستار گرامیداشت شکوهمند 40 سالگی دفاع مقدس شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ساری - خبرنگاران - استاندار مازندران بر ضرورت گرامیداشت شکوهمند 40 سالگی دفاع مقدس تاکید کرد و از تمامی دستگاه های فرهنگی و اجرایی خواست تا به وظایفشان در این زمنیه بدرستی عمل کنند.

خبرنگاران استاندار مازندران خواستار گرامیداشت شکوهمند 40 سالگی دفاع مقدس شد

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ،احمد حسین زادگان در نشست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان مازندران با موضوع برگزاری مراسم چهلمین سال دفاع مقدس و تقدیر از رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی ، گفت : دفاع مقدس، با شکوه ترین صفحات تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی را شامل می شود و درس آموزی از دوران دفاع مقدس، والاترین الگو و نماد برای همدلی، تعامل و اتحاد در جهت مقاومت در برابر دشمنان و ساختن و اعتلای ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد : همه باید کنار یکدیگر قرار بگیریم تا بتوانیم از ظرفیت 40 سالگی دفاع مقدس به درستی استفاده کنیم و از مقام شامخ خانواده های رزمندگان تجلیل و قدردانی به عمل آوریم و تا جایی

که ممکن است با بهره گیری از ظرفیت های مختلف، جامعه هدف مورد تجلیل را گسترده تر کنیم.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت : در برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس در شهرستان ها از ظرفیت رسانه ها، دستگاه های فرهنگی و تبلیغی و فضای مجازی باید جدی تر استفاده شود.

حسین زادگان اضافه کرد : باید از این فرصت تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس استفاده کنیم و برنامه های گرامی داشت چهلمین سال دفاع مقدس را با توجه به ضرورت تبیین و تعمیق ابعاد دفاع مقدس برای نسل جوان تدوین نماییم.

وی از فرمانداران خواست نسبت به تقدیر و تجلیل باشکوه خانواده رزمندگان اهتمام جدی بورزند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تهیه کلیپ کوتاه از فرزندان رزمندگان نسبت به این قشر توجه ویژه نمایند.

استان مازندران در هشت سال دفاع مقدس 10 هزار و 700 شهید و بیش از سه هزار جانباز تقدیم انقلاب کرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40036

به "خبرنگاران استاندار مازندران خواستار گرامیداشت شکوهمند 40 سالگی دفاع مقدس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار مازندران خواستار گرامیداشت شکوهمند 40 سالگی دفاع مقدس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید