حملات توپخانه ای عربستان به منطقه ها مرزی یمن

به گزارش مجله یک کامپیوتر، متجاوزان سعودی منطقه ها مختلف بخش مرزی مُنبه در استان صعده را هدف حملات توپخانه ای خود قرار دادند.

حملات توپخانه ای عربستان به منطقه ها مرزی یمن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المسیره، منطقه ها مختلف بخش مرزی مُنبه در استان صعده واقع در شمال یمن هدف حملات توپخانه ای متجاوزان سعودی نهاده شد.

از سوی دیگر جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی 6 بار بخش صراوح و دو بار دو بخش مدغل و مجزر را بمباران کردند.

یک منبع در اتاق افسران ارتبطا یمن برای رصد نقض آتش بس در استان الحدیده گفت که متجاوزان طی 24 ساعت گذشته 274 بار آتش بس در این استان را نقض کردند.

طرف های یمنی سیزدهم دسامبر سال 2018 میلادی (22 آذر 1397 ه.ش) در سوئد به توافق آتش بس در استان الحدیده دست یافتند. از آن موقع تا به امروز ائتلاف متجاوز سعودی این آتش بس را نقض نموده و به حملات خود به استان الحدیده ادامه داده است.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با بعضی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی گناه نتیجه ای برای رژیم سعودی نداشته است.

تجاوز نیروهای ائتلاف عربی ـ آمریکایی به سرکردگی عربستان سعودی به یمن تا به امروز موجب خلل در مقاومت مردم این کشور نشده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 63703

به "حملات توپخانه ای عربستان به منطقه ها مرزی یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حملات توپخانه ای عربستان به منطقه ها مرزی یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید