حاشیه های یک کلیپ پربازدید ، قدم اول شنای پروانه برای جشنواره 38

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ویدئوی پربازدید شنای پروانه با بازی امیرآقایی در نقش یک گنده لات تهرانی، این فیلم را به یکی از گزینه های انتخاب از سوی مخاطبان جشنواره فجر تبدیل نموده است.

حاشیه های یک کلیپ پربازدید ، قدم اول شنای پروانه برای جشنواره 38

به گزارش خبرنگاران به نقل از سینما دیلی، طی 2 روز گذشته ویدئوی کوتاهی در فضای مجازی منتشر شد. ویدئویی که نشان می داد یک به اصطلاح گنده لات در حالی که مقابل فردی که با یک گوشی تلفن همراه از او فیلم می گیرد نشسته و رجزخوانی می نماید. مردی که حتی اگر بارها آن ویدئوی کوتاه 51 ثانیه ای را ببینید باز هم متوجه نخواهید شد که این ویدئو بخشی از فیلم شنای پروانه است و مردی که دارد داد و فریاد می نماید کسی نیست جز امیر آقایی.

این ویدیو طی این 48 ساعت از پربازدیدترین ویدیوها در شبکه های اجتماعی بوده. بسیاری از بازی امیر آقایی در این چند ثانیه نوشته و تمجید نموده اند و بسیاری هم درباره شباهت این کارکتر با وحید مرادی صحبت نموده اند.

گنده لاتی که گرم کن سفید و زرشکی - آلبالویی پوشیده و سیگاری را هم لای انگشتانش گرفته و برای رسیدن به اطمینان، باید با دقت به صدای رجزخوانی اش گوش کنی تا لابلای رگه های صدای آن گنده لات دریابی که این صدای یکی از بازیگران سینما است.

فیلم سینمایی شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت یکی از فیلم های بخش سودای سیمرغ در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است که علاوه بر امیرآقایی با بازی بازیگران دیگری مانند جواد عزتی، طناز طباطبایی، پانته آ بهرام، علی خشنود، بی شک توانایی و پتانسیل خاص امیر آقایی و استفاده از تجربیات عظیم این در عرصه چهره پردازی موجب شده که از همین حالا کارکتر امیر آقایی در شنای پروانه به یکی از وسوسه های جشنواره فجر تبدیل گردد.

به نظر می رسد شنای پروانه تا کنون در تبلیغات و با این کلیپ پربازدید 51 ثانیه ای، قدم اول را برای جشنواره فجر برداشته است اما اینکه محصول نهایی به جذابیت این کلیپ باشد یا نه باید تا دو هفته آینده و آغاز جشنواره فجرمنتظر ماند.

  • ویدئویی غیرمتعارف از شنای پروانه گُنده لات تهران را ببینید

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20588

به "حاشیه های یک کلیپ پربازدید ، قدم اول شنای پروانه برای جشنواره 38" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه های یک کلیپ پربازدید ، قدم اول شنای پروانه برای جشنواره 38"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید