جشنواره تئاتر استان مرکزی بامعرفی نفرات برتر به کار خود سرانجام داد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، محسن شریفی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در این مراسم گفت: فعالین حوزه تئاتر در دوره های مختلف توانسته اند صندلی شایسته ای در عرصه هنر استان کسب نمایند و همواره گروه های نمایش مختلف در جای جای این استان نمایش های مختلف را به روی صحنه برده اند.

جشنواره تئاتر استان مرکزی بامعرفی نفرات برتر به کار خود سرانجام داد

وی اضافه نمود: به دلیل این که هنرهای نمایشی تأثیر محسوس و ملموسی در زندگی افراد و همچنین کاهش ناهنجاری های اجتماعی دارد در سال های اخیر توجه خاصی به هنر اصیل و ماندگار نمایش گردیده و گروه های متعددی شکل گرفته و به ویژه گروه های جوان اقبال خوبی به این هنر داشته اند.

شریفی توضیح داد: با تمام مسائل و دشواری ها سی امین جشنواره تئاتر استان مرکزی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان ساوه برگزار گردید که نتیجه آن راهیابی آثاری برجسته و قابل اعتنا از نمونه های هنر متعهد به تئاتر فجر است و امیدواریم فعالین عرصه نمایش استان مرکزی بتوانند شایستگی های خود را در عرصه ملی نیز به اثبات برسانند.

لازم به ذکر است 28 گروه متقاضی شرکت در جشنواره بودند که پس از داوری 9 گروه انتخاب گردیده و به رقابت پرداختند.

در سرانجام پس از قرائت بیانیه هیأت داوران، در بخش طراحی صحنه علیرضا جنتی راد، در طراحی نور مشترکا اکبر نجفی و علی صدرکیا و سجاد قریشی، در موسیقی امین امیری، در پوستر و بروشور حامد کاظمی، در بازیگری زن به ترتیب نیوشا همتی مجد، سمیرا هاشمی و کمند خلجیان، در بازیگری مرد به ترتیب به شهرام سلطانی، ناصر شاهمرادی و مجید رحمتی کرهرودی، در بخش کارگردانی افق ایرجی و در بخش نویسندگی ناصر کریمی نیک عناوین برتر را کسب کردند.

لازم به ذکر است با تصمیم هیات داوران دو نمایش آنتیگونه به کارگردانی افق ایرجی و برف سرخ به کارگردانی علیرضا جنتی راد به دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی می شوند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 797

به "جشنواره تئاتر استان مرکزی بامعرفی نفرات برتر به کار خود سرانجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره تئاتر استان مرکزی بامعرفی نفرات برتر به کار خود سرانجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید