صندلی سینمای انقلاب در جشنواره فجر کجا بود؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: به جای اینکه یکدیگر را محکوم کنیم باید کسانی را محکوم کنیم که نمی خواهند سینمای انقلاب باشد و اهالی سینما یاری نمایند تا انجمن سینمای دفاع مقدس به اهداف ارزشمندی که برایش تصور شده، برسد.

صندلی سینمای انقلاب در جشنواره فجر کجا بود؟

به گزاترش گروه فرهنگی خبرنگاران، مهدی عظیمی میرآبادی در دومین هم اندیشی تخصصی سینمای انقلاب و دفاع مقدس با موضوع نسبت این سینما با بیانیه گام دوم با گلایه شدید از شرایط فعلی سینمای ایران گفت: فیلم هایی که سال جاری در جشنواره حاضر بودند کدام شان ارزش حداقلی به عنوان فیلم و اثر هنری را داشتند؟ یک سازمانی هم مانند اوج که به یاری سینما می آید و چند فیلم خوب فراوری می نماید مورد هجمه و توهین ها قرار می گیرد. انجمن سینمای دفاع مقدس از نامش هم پیداست که قرار است مطالبه گر باشد و مطالبه کند که چرا سینمای دفاع مقدس در کشور ما ضعیف است.

عظیمی میرآبادی همچنین با انتقاد از آثار اکران شده در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: سال جاری در جشنواره فیلم فجر، آثاری اکران شدند که نمی دانم آن افرادی که چه در فرآیند فراوری اثر و چه در مرحله انتخاب، داوری و صدور مجوزهای لازم یاری و همراهی شان کردند، روی شان می گردد با خانواده خود به تماشا این آثار بنشینند؟ پس سینمای انقلاب و دفاع مقدس در این شرایط کجاست؟

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 23488

به "صندلی سینمای انقلاب در جشنواره فجر کجا بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی سینمای انقلاب در جشنواره فجر کجا بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید