جایزه اصلی جشنواره هات داکس به ولگرد رسید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، جشنواره بین المللی مستند هات داکس کانادا پس از تعطیلی به سبب شیوع ویروس کرونا، فهرست برندگان خود را گفت.

جایزه اصلی جشنواره هات داکس به ولگرد رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره فیلم هات داکس کانادا که مهم ترین رویداد سینمایی مستند در آمریکای شمالی محسوب می گردد، مستند آمریکایی ولگرد به کارگردانی الیزالبت لو را به عنوان برنده جایزه اصلی بهترین مستند بین المللی این رویداد سینمایی معرفی کرد.

این مستند که اولین حضور بین المللی اش در جشنواره ترایبکا رقم خورد بود، درباره سگ های ولگرد در استانبول ترکیه است.

همچنین جایزه ویژه هیات داوران بخش بین الملل هم به مستند 499 ساخته رودریگو رِیس محصول مشترک آمریکا و مکزیک رسید که روایتی مستند از فتح امپراتوری آزتک ها توسط اسپانیایی هاست.

در ایر بخش ها جایزه بهترین فیلمساز نوظهور بین المللی به تاد چاندلر برای مستند ضدگلوله رسید که به موضوع تیراندازی در مدارس آمریکا می پردازد و و مادر-فرزند ساخته آندرا تستا برنده جایزه بهترین مستند نیمه بلند نام گرفت، این مستند تصویری از بارداری دختران نوجوان را در آمریکا نشان می دهد.

سال جاری زنان آفتاب: یک گاه نگاری درباره دیدن به کارگردانی حامد ذوالفقاری و به نمایندگی از ایران در اولین نمایش جهانی خود در بخش بین الملل فیلم های بلند جشنواره هات داکس انتخاب شده بود.

جشنواره فیلم هات داکس قرار بود از تاریخ 30 آوریل تا اول می (11 تا 18 اردیبهشت) در تورنتو کانادا برگزار گردد اما به دلیل بحران جهانی کرونا لغو شد، با این وجود بازار مجازی این رویداد سینمایی از تاریخ 30 آوریل به مدت 10 روز برگزار گردید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32179

به "جایزه اصلی جشنواره هات داکس به ولگرد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه اصلی جشنواره هات داکس به ولگرد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید