جام جهانی ارزش مجید حسینی را 2 برابر کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ارزش سیدمجید حسینی در بازار نقل وانتقالات پس از جام جهانی 2018 دو برابر شده است.

جام جهانی ارزش مجید حسینی را 2 برابر کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه دامگا ترکیه، ارزش سیدمجید حسینی که به خاطر عملکردش یکی از بازیکنان شاخص ترابزون اسپور در فصل جاری بوده، در بازار نقل وانتقالات همچنان در حال افزایش است. حسینی که در زمان پیوستنش به ترابزون اسپور همانند هندوانه ای در بسته بود و خیلی از طرفداران نظرات منفی نسبت به او داشتند، هر روز که می گذرد عملکرد بهتری ارائه می دهد.

ترابزون اسپور در پنج بازی که این مدافع ایرانی را در رقابت های سوپرلیگ ترکیه در اختیار داشته، 13 امتیاز کسب نموده است. ارزش این مدافع جوان پیش از جام جهانی 2018 روسیه، 800 هزار یورو بود که این رقم بعد از این تورنمنت به 1.5 میلیون یورو رسید. ارزش این بازیکن نزدیک دو برابر شده است و برخی بر این باورند که ارزش حسینی بیش از این نیز خواهد شد.

ترابزون اسپور این فصل دو بازیکن ایرانی به ترکیب خود افزود و همین باعث شده تا هر هفته هزاران طرفدار ایرانی بازی ترابزون اسپور را به خاطر مجید حسینی و وحید امیری دنبال نمایند. طرفداران ایرانی به ویژه از عملکرد حسینی رضایت دارند و بر این باورند که این مدافع ایرانی می تواند در آینده ای نه چندن دور به تیمی بزرگتر ملحق گردد و حضورش در تیم ملی فوتبال ایران نیز به عملی شدن این موضوع یاری می نماید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1677

به "جام جهانی ارزش مجید حسینی را 2 برابر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی ارزش مجید حسینی را 2 برابر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید