جاده ای که از سال 62 تاکنون نیمه کاره مانده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس گفت: 49 کیلومتر از جاده بیجار - همدان که در خاک بیجار واقع شده از سال 62 تاکنون، هنوز به بهره برداری نرسیده است.

جاده ای که از سال 62 تاکنون نیمه کاره مانده است

به گزارش خبرنگاران، حمدالله کریمی روز چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: مهم ترین عامل در توسعه استان کردستان، توسعه زیرساخت های حمل و نقل، ریلی و جاده ای است.

وی اضافه نمود: هرچند در سالیان اخیر در استان کردستان اقدامات خوبی انجام شده است اما ما متأسفانه درگیر یک عقب ماندگی تاریخی هستیم.

رئیس مجمع کنندگان کردستان مطرح نمود: میانگین شاخص راه آسفالته در کشور 66 درصد بوده در صورتی که این شاخص در کردستان 49 درصد است. انتظار داریم که این عقب ماندگی ها برطرف گردد چون ما مردم قدرشناسی را داریم که هیچ وقت برای کمبودها اعتراض ننموده اند.

کریمی اضافه نمود: ما منکر خدمات نظام در کردستان نیستیم و بعضی از شاخص های توسعه در استان بهبود پیدا نموده است اما متأسفانه تبعیض هایی وجود دارد که باید کوشش کنیم برطرف شوند. همه استان های کشور مسائل خاص خود را دارند اما این تبعیض ها برای استانی که هزاران شهید را تقدیم انقلاب نموده است آزار دهنده است.

وی خطاب به مهران کفاش، معاون وزیر راه و شهرسازی که در این جلسه حضور داشت، گفت: هر آنچه که به کردستان اعتبار بدهید ظرفیت هزینه و کار در آن وجود دارد چون محرومیت های این استان زیاد است.

کریمی با عنوان اینکه عملکرد بد بعضی از مدیران سطح مطالبات استان را پایین آورده است، ذکر کرد: ساماندهی صنوف آلاینده جزو مطالبات مردم بیجار است که از پنج سال پیش تاکنون محقق نشده است.

وی همچنین ضمن انتقاد از وضعیت کنونی جاده بیجار - همدان، اعلام نمود: این جاده در مجموع 149 کیلومتر است که 100 کیلومتر از آن در استان همدان واقع شده و از سال های گذشته نیز به بهره برداری رسیده است، اما متأسفانه 49 کیلومتر از آن که در خاک بیجار واقع شده از سال 62 تاکنون، هنوز به نتیجه نرسیده است.

کنند بیجار در مجلس شورای اسلامی همچنین مطرح نمود: برای احداث یک هتل در شهر بیجار سه سال است که علاف هستیم تا زمین در اختیار سرمایه گذار قرار بگیرد. مردم ما برای احداث مسکن نیز درگیر اختلاف بین دستگاه های مختلف هستند که به جز مردم هیچکس متضرر نمی گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8177

به "جاده ای که از سال 62 تاکنون نیمه کاره مانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده ای که از سال 62 تاکنون نیمه کاره مانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید