کوشش کنگره برای تسهیل احضار مقامات دولت ترامپ

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نمایندگان حزب دموکرات در کنگره این کشور در کوشش برای تصویب اقدامی هستند که دست آن ها را برای پیگرد مقامات دولت ترامپ که از احضاریه های کنگره امتناع می نمایند باز می گذارد.

کوشش کنگره برای تسهیل احضار مقامات دولت ترامپ

به گزارش، به نقل از خبرگزاری رویترز، نمایندگان حزب دموکرات در مجلس نمایندگان این کشور در کوشش برای تصویب اقدامی هستند که دست آن ها را برای پیگرد مقامات دولت ترامپ که از احضاریه های کنگره امتناع می نمایند باز می گذارد.

این اقدام قرار است روز سه شنبه به رای گذاشته گردد.

بر اساس این اقدام، کمیته های مجلس نمایندگان که در کنترل حزب دموکرات است اختیار خواهند داشت با طرح شکایت در دادگاه فدرال دستور قضایی برای وادار کردن مقامات به همکاری با تحقیقات کنگره را خواهان شوند.

این اقدام در صورت تصویب به کمیته قضایی این مجلس اختیار خواهد داد تا برای اجرای احضاریه مربوط به تحویل گزارش بدون حذفیات تحقیقات دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 این کشور دستور قضایی دریافت کند.

این اقدام همچنین در صورت تصویب به نمایندگان دموکرات یاری خواهد نمود با دستوری قضایی، دان مک گان مشاور سابق کاخ سفید را برای پرسش و پاسخ درباره فشار های ترامپ برای ممانعت از تحقیقات روسیه به کنگره آمریکا بکشانند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8816

به "کوشش کنگره برای تسهیل احضار مقامات دولت ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش کنگره برای تسهیل احضار مقامات دولت ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید