تلاش برای کودتا باخت، مردم صبر پیشه کنند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، حسان دیاب نخست وزیر لبنان در سخنانی گفت: یکماه پس از اینکه دولت کارش را شروع کرد، لبنانی ها جدیت و اصرار و تصمیم دولت را درک کردند و دولت به میزان بالایی از اعتماد شهروندان برخوردار است که این موضوع برای کسانی که به شکست آن دلبسته بودند، ناخوشایند بود و از این رو به شایعات و اخبار جعلی روی آوردند.

تلاش برای کودتا باخت، مردم صبر پیشه کنند

وی از حمله برنامه ریزی طرفهایی که آنها را معلوم الحال توصیف کرد، خبر داد و اینکه این طرفها برای نابودی وجهه طرف دیگر از هیچ ابزاری دریغ نمی کنند.

دیاب گفت: دولت دستاورد زیادی داشته است اما آنها می خواهند که واقعیت را نادیده بگیرند. آنها کشور را غرق بدهی کردند و سرمایه های لبنانی را برباد دادند.

نخست وزیر لبنان بیان نمود: تلاش برای کودتا شکست خورده است و کل نشست های محرمانه و علنی برای براندازی راه به جایی نخواهند برد. آنها نشان دادند که دغدغه های مردم ذره ای برایشان اهمیتی ندارد. ما مثل آنها نبوده و نخواهیم بود اما به صراحت می گویم که اجازه برباد رفتن پولهای مردم را نخواهیم داد. دولت ورشکسته نیست اما مشکل وجود دارد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت وحدت میان لبنانی ها، بیان نمود: هنگامی که دولت ضعیف شود باندبازی قوی می شود و هنگامی که ثبات کشور به خطر افتد، صلح داخلی از بین می رود. لبنان متعلق به همه لبنانی هاست. من مطمئن هستم که بحران را پشت سر می گذاریم.

دیاب گفت: از لبنانی ها می خواهیم که صبر پیشه کنند زیرا مبارزه با فساد سخت است. تغییرات به هر اندازه که سعی کنند مانع از آن شوند در راه است. ما به دنبال حل مسائل هستیم. دولت دستاورد زیادی داشته است اما آنها به دنبال نادیده دریافت واقعیت ها پس از اینکه همه چیز را نابود کردند، هستند. شایعات و اکاذیب متوقف نشد اما در قبال آنها سکوت پیشه کردیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 33916

به "تلاش برای کودتا باخت، مردم صبر پیشه کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش برای کودتا باخت، مردم صبر پیشه کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید