تصویب صورت های اقتصادی بیمه میهن در مجمع عمومی عادی سالیانه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه میهن(نوبت دوم) برگزار گشت و صورت های اقتصادی سال منتهی به 29 اسفند 1398 این شرکت با اکثریت آرا تأیید و تصویب شد.

تصویب صورت های اقتصادی بیمه میهن در مجمع عمومی عادی سالیانه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیمه میهن، در این جلسه که به ریاست ابراهیم حمیدی و با حضور 67 درصد صاحبان سهام، نمایندگان نهاد ناظر و سازمان بورس اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی و اعضای هیأت مدیره این شرکت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید، رضا مصطفوی عضو هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه میهن گزارش فعالیت هیئت مدیره به مجمع عمومی عادی سالیانه را به حاضران ارائه کرد.

وی با استناد به این گزارش اعلام نمود بیمه میهن در سال 8139 سه هزار و 34 میلیارد ریال حق بیمه فراوری نموده که در مقایسه با سال قبل از آن 62 درصد رشد داشته است. بر اساس این گزارش، مجموع خسارت پرداختی این شرکت در سال 98 نیز دو هزار و 175 میلیارد ریال بوده است.

مدیر عامل بیمه میهن همچنین وصول مطالبات سنواتی، پرداخت عمده خسارتهای سنواتی، فروش املاک مازاد، اصلاح سطح توانگری، بهبود شاخص های عملکردی، اصلاح ترکیب پورتفوی و ایجاد پورتفوی بهینه و احیای فروش و افزایش سهم از بازار را از اهم فعالیت ها و برنامه های این شرکت در سال 1399 برشمرد.

در ادامه این جلسه، انتخاب مؤسسه حسابرسی فاطر به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و مؤسسه حسابرسی مفیدراهبر به عنوان حسابرس علی البدل برای سال اقتصادی 1399 و مشخص روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد برای درج آگهی های بیمه میهن از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه بود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 43291

به "تصویب صورت های اقتصادی بیمه میهن در مجمع عمومی عادی سالیانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب صورت های اقتصادی بیمه میهن در مجمع عمومی عادی سالیانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید