تصاویری از طوفان و گردباد هولناک در جنوب آمریکا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، طوفان سهمگین به همراه گردبادهای هولناک، ایالات جنوبی آمریکا را درنوردید و در نتیجه آن دستکم 8 نفر از جمله چند کودک جان خود را از دست دادند.

تصاویری از طوفان و گردباد هولناک در جنوب آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه آمریکایی یو اس ای تودی گزارش کرد، تندباد و طوفان شدید، ایالات تگزاس، لوئیزیانا، میسیسیپی و آلاباما را درنوردیده است.

گزارش ها همچنین حاکی از زخمی شدن تعدادی در حوادث ناشی از وقوع این طوفانهای سهمگین است.

طبق این گزارش، گردبادهای خطرناک شبانه همچنان در سراسر میسیسیپی در جریان است و دستکم دو گردباد به فاصله دستکم 40 دقیقه در نزدیکی مانتی، میسیسیپی و میبن به زمین نزدیک شد.

گزارش ها از زخمی شدن دستکم 25 نفر در آلتو تگزاس حکایت دارد که هشت نفر از این تعداد در وضعیت وخیم جسمانی قرار دارند و 19 نفر دیگر نیز در منطقه مونرو میسیسیپی زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، حدود 100 هزار خانه و ساختمان های تجاری با مشکل قطعی برق ناشی از وقوع طوفان سهمگین روبرو شدند و چندین نفر نیز ناپدید شده اند.

پایگاه اطلاع رسانی AccuWeather نیز در مورد این طوفان های سهمگین گزارش کرد که تندبادهای آسیب زننده همچنان به سمت شرق آمریکا در حرکت است.

طبق این گزارش، وضعیت نابسامان جوی و خطرات ناشی از آن به سمت ساحل شرقی در حرکت است و بارندگی های شدید، مناطق پرجمعیت این مناطق را تهدید می نماید.

این پایگاه اطلاع رسانی همچنین از وقوع یک گردباد در بخش شرقی شلبای ایالت اوهایو در بعدازظهر یکشنبه اطلاع داد.

مقام های آمریکایی پیشتر اعلام نموده بودند که در بعضی مناطق جنوب این کشور سرعت وزش طوفان به 140 مایل در ساعت هم رسیده است.

نتهای پیغام/م

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6513

به "تصاویری از طوفان و گردباد هولناک در جنوب آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از طوفان و گردباد هولناک در جنوب آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید