تشریح جزییات جدید از عملیات نصر من الله در محور نجران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از المنار، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن به ذکر جزییات بیشتری از عملیات نصر من الله در محور نجران پرداخت.

تشریح جزییات جدید از عملیات نصر من الله در محور نجران

وی افزود: مرحله دوم از عملیات در سوم سپتامبر شروع شد.

سریع تاکید کرد: یگان موشکی 6 عملیات و یگان پهپادی 16 عملیات و پدافند هوایی 40 عملیات انجام داد. عملیات ثابت کرد که نیروهای ما همه ماموریت های محوله به آنرا با دقت تمام انجام داده است.

وی اعلام کرد: عملیات ثابت کرد که ملت ما به ویژه قبایل در کنار ما هستند.

سخنگوی نیروهای مسلح اعلام کرد: عملیات ما تا زمانی که جنگ متوقف نشود ادامه خواهد یافت.

سریع افزود: در این عملیات 150 کیلومتر مربع آزاد شد. در جریان این عملیات بیش از 350 خودرو نظامی دشمن منهدم شد. مناطق الفرع و الصوع تا بلندی های مشرف به نجران فتح شده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: نیروهای ما سلاح ویژه و بسیاری به غنیمت گرفتند که نشان دهنده دخالت داعش و القاعده در جنگ است. در میان چیزهایی که به غنیمت گرفته ایم مدارکی به دست آورده ایم که نشان می دهد نیروهای القاعده و داعش در چارچوب ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن به جنگ می پردازند.

وی اعلام کرد: نیروی هوایی دشمن بیش از 600 حمله هوایی در مدت چند روز انجام داد. نیروهای ما به شمار زیادی از خائنان و مزدوران اجازه فرار از میدان نبرد را دادند. دشمن ادوات و نیروهای خود را برای سرپوش گذاشتن بر خسارات و پنهان کردن واقعیت بمباران کرد. نیروهای بر مراکز مهم نظامی که در آن انبار سلاح و مهمات وجود داشت، مسلط شدند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: نیروهای ما تسلیحاتی پیشرفته از نیروهای دشمن به غنیمت گرفتند. تصاویری که ضبط کرده ایم نشان می دهد نیروهای ما به تعداد زیادی از نیروهای دشمن اجازه فرار دادند.

وی تاکید کرد: اگر از ما بپرسند منبع تسلیحاتی شما از کجاست خواهیم گفت از سلاح هایی که از دشمن به غنیمت می گیریم. با سلاح هایی که ما در عملیات نصر من الله به غنیمیت گرفته ایم، می توانیم جنگ را ماه ها اداره کنیم.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: طی دو بخش عملیات نصر من الله، شمار زیادی از نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند و 350 زره پوش و خودروی نظامی منهدم شد.

وی گفت: امروز نیروهای مسلح یمن عملاً موضع عبدالملک بدرالدین الحوثی در سخنرانی روز مقاومت ملی را در عرصه میدانی محقق کردند. هر کس به ملت ما تجاوز کند و حق زندگی عزتمندانه و آزادانه آنها را مصادره کند، ما نیز زندگی و توان آن متجاوز را از او می گیریم.

وی افزود: تاریخ نام شهروندان شریف یمنی را که در این مرحله از کشورشان دفاع کردند، ثبت خواهد کرد و نام خائنان به کشور و ملت یمن و نام مزدوران متجاوزان را به یاد خواهد سپرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14575

به "تشریح جزییات جدید از عملیات نصر من الله در محور نجران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح جزییات جدید از عملیات نصر من الله در محور نجران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید