ترامپ در مراسم تحلیف بایدن شرکت نخواهد کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رییس جمهوری آمریکا دقایقی پیش خاطرنشان کرد که در مراسم تحلیف جو بایدن حضور نخواهد یافت.

ترامپ در مراسم تحلیف بایدن شرکت نخواهد کرد

به گزارش شبکه سی ان ان، رییس جمهوری آمریکا تایید کرد که وی در مراسم انتقال قدرت صلح آمیز به جو بایدن رییس جمهوری منتخب شرکت نخواهد کرد.

ترامپ در پیغام توییتری نوشت: خطاب به تمام افرادی که درخواست نموده اند، من در 20 ژانویه (اول بهمن) در مراسم تحلیف حضور نخواهم داشت.

شب گذشته ترامپ برای اولین بار علناً پذیرفت که در برابر بایدن در انتخابات 2020 ریاست جمهوری شکست خورده و اذعان داشت که انتقال قدرت اکنون در جریان است.

ترامپ در بیانیه ای با تکرار ادعای تقلب در انتخابات گفت: حتی با وجودی که تماما مخالف نتیجه این انتخابات هستم و واقعیات صحت حرف های من را ثابت می نماید، با این حال پیرو قانون روز 20 ژانویه قدرت را واگذار می کنم.

وی اضافه کرد: همیشه گفته ام که به مبارزه مان ادامه می دهد تا مطمئن شویم که تنها آرای قانونی شمارش گردد. اگرچه این مساله معرف سرانجام عالی ترین دوره نخست در تاریخ ریاست جمهوری است، اما آغازگر مبارزه ما برای بازگرداندن عظمت دوباره به آمریکاست.

جو بایدن برخلاف کوشش بعضی هواداران ترامپ در کنگره آمریکا، روز چهارشنبه با کسب 306 رای الکترال کالج و با تایید کنگره، به طور رسمی به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا اعلام شد.،ایرنا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 49161

به "ترامپ در مراسم تحلیف بایدن شرکت نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ در مراسم تحلیف بایدن شرکت نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید