تجربه حس پرواز با هواپیما بدون احتیاج به رایانه ای قدرتمند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مایکروسافت به تازگی نرم افزاری مخصوص شبیه سازی پرواز را طراحی نموده است که نیازی به رایانه های قدرتمند برای اجرای آن نیست.

تجربه حس پرواز با هواپیما بدون احتیاج به رایانه ای قدرتمند

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از اینگجت، یکی از مورد انتظارترین بازی های رایانه ای سال جاری شبیه ساز پرواز مایکروسافت بود. مایکروسافت به تازگی شبیه ساز پرواز خود با نام Microsofts Flight Simulator 2020 را معرفی و در اختیار کاربران قرار داده است. این غول فناوری نرم افزار شبیه ساز پرواز خود را با معیارهای ویژه ای طراحی نموده است.

مایکروسافت در این بازی رایانه ای بیش از 37 هزار فرودگاه در سراسر جهان را به دقت طراحی نموده و شاخه های مهمی مانند ترافیک هوایی و شرایط آب و هوا برای پرواز ایمن را نیز در نظر گرفته است. مهم ترین ویژگی شبیه ساز پرواز 2020 مایکروسافت احتیاج نداشتن به سیستم رایانه ای پیشرفته و قدرتمند برای اجرای آن است. کاربران می توانند در رایانه ای با مشخصات پردازنده Core i5، کارت گرافیک 2 گیگابایت، رام 8 گیگابایت و هارد دیسک 150 گیگابایت این نرم افزار را نصب و از پرواز کردن با هواپیما لذت ببرند.

با وجود اینکه بازی جدید شبیه ساز پرواز مایکروسافت نسبت به نسخه های قبلی خود به سیستم رایانه ای قدرتمندی احتیاج ندارد ولی کیفیت تصاویر و امکانات بازی به هیچ عنوان کاهش نیافته و حتی در مواردی بیشتر از گذشته نیز شده است. مایکروسافت در سال های گذشته نرم افزارهای شبیه ساز پرواز جذابی را طراحی نموده و توانسته است کاربران زیادی را جذب آن ها کند.

هم اکنون به غیر از بازی شبیه ساز مایکروسافت، نرم افزارهای دیگری نیز در این حوزه وجود داشته و کاربران انتخاب های زیادی دارند ولی تقریبا همه آن ها برای اجرا به سیستم های رایانه ای پیشرفته و قدرتمند زیاد دارند. از همین رو مایکروسافت با Microsofts Flight Simulator 2020 نظر علاقه مندان زیادی را جلب نموده است.

هم اکنون کاربران می توانند در کشورهای مختلف جهان این بازی رایانه ای را خریداری نموده و در روزهای قرنطینه حس پرواز در خانه را تجربه نمایند. گیمرها باید پیش از ورود به این بازی از اتصال شبکه اینترنت خود مطمئن شده و به صورت آنلاین بازی را آغاز نمایند.

4144/

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29944

به "تجربه حس پرواز با هواپیما بدون احتیاج به رایانه ای قدرتمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه حس پرواز با هواپیما بدون احتیاج به رایانه ای قدرتمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید