بودیمیر 10 میلیاردی ، پرسپولیس می گوید نه!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، درباره ماریو بودیمیر گفته می گردد که قراردادی به ارزش 10 میلیارد تومان می بندد اما باشگاه پرسپولیس در مقابل این شایعه می گوید نه، اینطور نیست.

بودیمیر 10 میلیاردی ، پرسپولیس می گوید نه!

ماریو بودیمیر، مهاجم دیناموزاگرب با درخواست برانکو ایوانکوویچ و طی توافقی با باشگاه کروات، پیراهن پرسپولیس را برتن خواهد نمود. پیش نویس این قرارداد مورد توافق طرفین قرار گرفته و ماریو بودیمیر با عقد قراردادی یک و نیم ساله به زودی قرمز می پوشد. برانکو ایوانکوویچ، در بازگشت از کرواسی ضمن اعلام انتها همکاری گادوین منشا با پرسپولیس و پاسخ منفی به مهدی طارمی، اعلام نمود که به زودی مراحل انتهای عقد قرارداد ماریو بودیمیر از دیناموزاگرب به پرسپولیس نهایی خواهد شد. بعد از آن در شرایطی که سرخپوشان برای برپایی اردوی نیم فصل خود راهی دوحه شده بودند، باشگاه طی خبری از حضور این مهاجم گلزن در اردوی این تیم در روز جمعه خبر داده است.

بهترین گل های بودیمیر، مهاجم جدید پرسپولیس (ویدیو)

یکی از سایت های کرواسی با تایید این خبر اعلام نموده که ماریو بودیمیر توافق خود برای جدایی از دیناموزاگرب و عقد قرارداد یک و نیم ساله با پرسپولیس را اعلام نموده و این قرارداد می تواند با نظر و توافق طرفین تا سال 2021 نیز تمدید گردد. او طی مدت حضور خود در دیناموزاگرب در 15 بازی 7 گل به ثبت رسانده و بعد از درخشش در تیم رودس مورد توجه باشگاه دیناموزاگرب قرار گرفته بود. بودیمیر در جام حذفی کرواسی یک گل و در لیگ قهرمانان نیز دو گل برای دیناموزاگرب زده است.

بودیمیر روز چهارشنبه راهی ترکیه شده است و به دوحه خواهد رفت تا در اردوگاه پرسپولیس حضور یابد و قرارداد خود را با پرسپولیس به امضا خواهد رساند. -

درباره ماریو بودیمیر گفته می گردد که قراردادی به ارزش 10 میلیارد تومان می بندد اما باشگاه پرسپولیس در مقابل این شایعه می گوید نه، اینطور نیست. پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعاتی که درباره قرارداد ریالی و 10 میلیاردی بودیمیر به گوش می رسد، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. این شایعاتی است که در فضای مجازی وجود دارد و ما اعتنایی به این مسائل نخواهیم کرد. برانکو پیش از این نیز اعلام نموده بود بازیکنانی که در تیم حضور دارند باید از نظر مالی در شرایط تقریبا یکسانی قرار داشته باشند و مطمئنا ما در تیم بازیکنانی با چنین شرایط مالی نداریم. این بازیکن با تصمیم کادرفنی به جمع پرسپولیس اضافه شده است و امیدواریم بتواند نظر طرفداران و تیم را جلب کند. باشگاه دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم بود و طبیعی است که در این مقطع به دنبال تقویت خود باشد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3726

به "بودیمیر 10 میلیاردی ، پرسپولیس می گوید نه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودیمیر 10 میلیاردی ، پرسپولیس می گوید نه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید