بهمنی: سازمان لیگ همواره بر مدار قانون حرکت می کند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: سازمان لیگ همواره بر مدار قانون حرکت کرده و با همه ارکان فوتبال تعامل مثبت و سازنده دارد.

بهمنی: سازمان لیگ همواره بر مدار قانون حرکت می کند

به گزارش خبرنگاران، حجت الله بهمنی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد صدور رای کمیته استیناف گفت: سازمان لیگ فوتبال ایران همواره بر مدار قانون حرکت کرده و هیچگاه خود را برتر از قانون و مقررات ندانسته است. از زمانی هم که ارکان قضایی فوتبال به پرونده فینال جام حذفی رسیدگی کرد این سازمان با تاکید بر همان منش و پرهیز از غوغاسالاری در جهت قانونی حرکت کرد و در نهایت امروز رای کمیته استیناف صادر شد.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران با اشاره به تعامل این سازمان با تمامی رسانه ها بیان کرد: همواره تلاش کرده ایم با رسانه ها ارتباطی مثبت و سازنده داشته باشیم و از نقدهای سازنده استقبال کرده ایم اما در این مدت متاسفانه یک رسانه برخلاف رسالت اصلی خود که اطلاع رسانی دقیق است با انتشار مطالبی شائبه برانگیز در تلاش بود تا جو وفضای فوتبال را ملتهب کند. طبیعی است که سازمان لیگ فوتبال ایران جهت جلوگیری از تشویش اذهان عمومی مشی این رسانه که به دروغ نویسی و وارونه نویسی شهره است را در فصل آینده ملاک نظر خواهد داشت. رسانه ها همواره باید برپایه واقعیت ها اخبار خود را منتشر کنند نه براساس حدس و حدس و نگاه یکجانبه زیرا در این صورت از جهت اصلی خود که روشنگری در جامعه است دور می شوند.

بهمنی شرح داد: سازمان لیگ برخود واجب می داند از ارکان قضایی فوتبال تشکر کند. ذکر این نکته ضروری است که فوتبال در سایه همدلی و تعامل تمام جامعه فوتبال و نقدهای کارشناسی و منصفانه رسانه ها رشد و پیشرفت خواهد کرد. برخود لازم می دانم از اکثریت قریب به اتفاق رسانه ها نیز که همواره با نقدهای کارشناسی یکی از عوامل مهم توسعه و پیشرفت فوتبال هستند قدردانی نمایم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10085

به "بهمنی: سازمان لیگ همواره بر مدار قانون حرکت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهمنی: سازمان لیگ همواره بر مدار قانون حرکت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید