بهترین پیغام های سالگرد ازدواج؛ عاشقانه، ادبی و شعر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پیغام سالگرد ازدواج تجدید عشق و از لوازم زندگی مشترک است. این پیغام را می توانید به صورت پیغامک تبریک سالگرد ازدواج ارسال کنید یا حتی روی کاغذ نوشته و به همسرتان هدیه دهید. پیغام تبریک سالگرد ازدواج به همسر شامل پیغام ادبی سالگرد ازدواج، بهترین پیغام عاشقانه برای سالگرد ازدواج و شعر درباره سالگرد ازدواج را در خبرنگاران بخوانید.

بهترین پیغام های سالگرد ازدواج؛ عاشقانه، ادبی و شعر

سالگرد ازدواج مهم ترین اتفاقی است که در زندگی مشترک هر سال تکرار می گردد. برای حفظ رابطه عاشقانه ضروری است به چیزهای کوچک مانند استفاده از کلمات محبت آمیز، دادن هدایای کوچک و نوشتن یادداشت های عاشقانه اهمیت داد و برای مستحکم کردن بنایی که با ازدواج بنیان گذاشته شده، ارسال پیغام تبریک سالگرد ازدواج یکی از روش هایی است که همسرتان بتواند به ارزش و اهمیتی که نزد شما دارد پی ببرد. در ادامه مطلب مجموعه ای نسبتاً کامل از پیغام های تبریک سالگرد ازدواج را برای شما برگزیده ایم و به تفکیک پیغام ادبی، پیغام تبریک عاشقانه و رمانتیک، پیغام کوتاه و شعر تبریک سالگرد ازدواج دسته بندی نمودیم. شما را به خواندن آنها دعوت می کنیم.

پیغام سالگرد ازدواج ادبی

مهربان ترینم ...

وقتی تو با منی سرود و شادی با من است. نقش تو را بر قلبم حکاکی کردم و هرلحظه دلم به یاد تو می تپد. در قلب من آفتاب تابان باش.

سالروز ازدواجمان را عاشقانه تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤

بهانه بودنم ... جان

در پگاه ... سال ازدواجمان، شعر با هم بودن را می سراییم. از تو ممنونم به پاس تمام مهربانی های بی دریغ و زلالت. به این بهانه و به شکرانه بودنت، تا پگاه سالگرد شروع با هم بودنمان گل می گوییم و گل می شنویم.

با اهداء ادب و عشق

از طرف ...

❤❤❤❤❤❤❤

دلمشغولی لطیفم ... عزیزم

نوشیدن ... (تعداد سال هایی که از ازدواجتان می گذرد) بهار پیاله عشق، گذشت و فرزانگی از بلور دستان تو برایم شعف انگیز و شوق آلود است. پیشانی ات لبریز از بهار، نگاهت همواره سبز.

با اهداء عشق

از طرف ... تو.

❤❤❤❤❤❤❤

همسفر خوبم ...

به خاطر ... سال رنج که برای خوشبختی من تحمل کردی، از تو ممنونم.

با تقدیم احترام.

از طرف...

❤❤❤❤❤❤❤

دغدغه دلنشینِ خاطرم ...

بودنمان را در کنار هم بعد از گذشت ... بهار شادباش می گویم. به شادمانی بر سر سفره شُکر شوق می نوشیم و دست می افشانیم، تا پگاه ... سالگرد با هم بودنمان با هم.

...

❤❤❤❤❤❤❤

مهربان همسرم ... خوب من

چونان کوهی سترگ، پیوسته پناهگاهم بودی و همانند خورشید به زندگیمان گرما بخشیدی. شرمناکم از رنجی که به بهانه روزهای خوشبختی مان تحمل کردی.

همواره دوستت دارم.

از طرف ...

❤❤❤❤❤❤❤

شورانگیزترین اتفاق زندگی ام ...

در آستانه شکوفایی ... بهار شروعین پیوندمان، دلت را به من بسپار، نگاهت را به من بده، ذهنت را به من مشغول کن، لبخندت را به من ارزانی بخش و رنجت را به من بسپار تا استمرار فرداهای سبزت را به تماشا بنشینم. ... بهارگشتِ یادمانِ بودنمان با هم بر من مبارک باد.

...

❤❤❤❤❤❤❤

شِکَرم ... جانم

به شُکرانه ... بهاری که در کنارت سپری کردم، از تو ممنونم. قلب مهربانت، دستان پُرنورت، زلال روحت و شبنم نگاهت را می بوسم. به امید آن لطیف عزیز که همواره سایه سبزت بر کویر دلم گسترده باشد.

با عرض ادب ...

شریف پاکیزه ام ... خوب من

... بهار از اولین لحظه ای که خویش را در رواق منظر چشمان تو مهمان کردم، می گذرد. ... بهار از گذشت، نرمش، حق شناسی و ایثار تو در زندگی مشترکمان سپری شد. از تو ممنونم به پاس تحمل تمامی رنج هایت. سالگشت ازدواجمان بر من مبارک....

❤❤❤❤❤❤❤

دلمشغولی لطیفم ...

تو برایم فصل رویشی مثل بهار، بی دریغی مثل عشق، مقدسی مثل مریم، شفافی مثل سخاوت. تو همه من هستی. به بهانه ... بهار شعف آلود از تو ممنونم.

دوستدارت ...

❤❤❤❤❤❤❤

راح روحم ...

تو بخشنده ای مثل آسمان، تو استواری مثل کوه، تو شعف انگیزی مثل رنگین کمان، لطیفی مثل رؤیا. تو برایم زیباترین تصویر بهاری در دورنمای ... فصل هستی زندگی ام. سپاس به پاس ... بهار مهربان با تو بودن.

با احترام ...

❤❤❤❤❤❤❤

دلشوره شوق انگیزم ...

تو متبرکی مثل معبد، دلنشینی مثل مادر، زلالی مثل مهربانی، روح نوازی مثل موسیقی. تو برایم زیباترین تصویری در قاب نگاه خیسم. به خاطر ... سال خوشبختی از تو ممنونم.

با عشق ...

❤❤❤❤❤❤❤

آرامش خاطرم ...

ای که مثل نگاه و لبخند گرمابخشی و مثل مهربانی و عشق جانبخشی؛ به پاس نشستن به پای من و عینیت بخشیدن به واژه خوشبختی در کنارم به اندازه ... بهار از تو ممنونم.

با احترام ...

❤❤❤❤❤❤❤

همهمه نازکم ...

به بهانه ... بهار تجسم مهربانی، صمیمیت، عشق، ایثار، احترام و دوست داشتن از تو ممنونم. به شوق بودنت در کنارم دف می زنیم، نور می افشانیم و شُکر می گوییم.

با مهر ...

❤❤❤❤❤❤❤

شادی بی بهانه زندگی ام ... جان

شوق انگیز است با تو گام زدن در شالیزار زندگی ام؛ شکوهمند است با تو در ... سال زیستنم. شادمانی است با تو در ... بهار سبز هستی مان. ای شادی شورانگیزم، تو را ستایش می کنم. به پاس تمامی مهربانی های بی دریغت که چون نیلوفر در پای نهال کوچک خوشبختیمان رویش کرد و آن را زیباتر نمود.

با عشق و احترام ...

همه هستی ام ...

هزاران شُکر که با تو در ... سالیاد پگاه بودنمان گام نهادیم. هزاران سپاس بر ایزد منان به پاس برکت وجود سبزت. هزاران گُل در پیشِ گام هایت که شیرینی روزگارانم هستی. ... سالگرد پیوندمان بر من مبارک باد.

فدایت ...

❤❤❤❤❤❤❤

همدل و همدم خوبم ...

سکه های نگاهت را در قلک دلم پنهان کردم و شمیم شوق بودنت را در پیراهن تنهایی ام. رویش اشک بر نگین چشمانت را در زیر زبان مژگانم مزه مزه کردم و اینک ترنم ... سرود خوشبختی را با تو فریاد می زنم.

سپاس مهربانم.

❤❤❤❤❤❤❤

خوب من ...

امروز روز بهارین دیگری است. شروع ... بهار زندگی با تو، شعف انگیز است. مهربانم، بهترین تبریکاتم را بپذیر.

با اهداء عشق ...

❤❤❤❤❤❤❤

همراه عزیزم ...

پگاه فردا، ... بهار پیوندمان شروع می گردد. به این بهانه صمیمانه ترین تبریکات مرا به پیشگاه پاکیزه ات پذیرا باش.

با تقدیم احترام ...

❤❤❤❤❤❤❤

خوب خواستنی ام ... جان

... بهار از فصل با هم بودنمان می گذرد. به پاس ... سال خوشبختی که در کنارت به شعف گذشت، از تو ممنونم.

با بهترین شادباش ها ...

❤❤❤❤❤❤❤

همراه، همدل، همدم و همسر خوبم ... جان

سپاس به پاس ... خزان که با من داشتی و ... بهار که با تو داشتم. آفتاب نگاهت همه هستی ام را گرم نگه می دارد. گرمای هستی ات پایدار بادا.

با عرض ادب ...

❤❤❤❤❤❤❤

نگار نازنینم، نوشخند هستی ام ...

در آستانه نوشیدن پیاله ای از نگاه نجیب تو و شنیدن واژه مِهر از لبان نوشین تو، در آستانه تراوش شمیم عشق از نارنجستان معطر دل تو و نگرش رنگین کمان شوق در آسمان چشمان تو، در آستانه تماشای نیمروز نیلگون آسمان زندگی مان، من به تماشای نوشینه نوشخند تو دلخوشم و ناشکیب!

محو تماشای ضریح دلت

فدای تو ...

❤❤❤❤❤❤❤

عزیزم ...

چه شوقناک است ... بهار با تو بر سر سفره عشق نشستن، چه لطیف است ... بهار با تو سر بر نازبالش خوشبختی نهادن، چه شعفناک است بهار با تو شادی را زیر زبان دل مزه مزه کردن. و چه با شکوه است شروع ... بهار زندگی مشترکمان. همواره دوستت دارم.

همواره همسفرت ...

پیغام سالگرد ازدواج عاشقانه و رمانتیک

... سال از با هم بودمان گذشته و من هروز بیش از پیش به این راز پی می برم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین زندگی را برایم بسازی. سالروز ازدواج مان مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤

شنیدم دوست داشتن از عشق برتر است حالا می توانم کاملاً این جمله را درک کنم چون تا قبل از ازدواج عاشقت بودم اما حالا دوستت دارم و از بودنت لذت می برم. سالگرد ازدواجمان مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤

مهتاب برف زیبا و سفید را به آرامی نوازش می نماید و شبی رویایی و افسونگر را نوید می دهد. در آن شب آرام و سفید، فقط عشق است که جریان دارد و لب های عاشق و معشوق را به سوی هم می راند و ناگهان در هم قفل می شوند و سکوت همه جا را فرا گرفته است؛ تنها یک زمزمه به گوش می رسد: دوستت دارم برای همواره. سالگرد یکی شدنمان مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤

عشق را با تو تجربه کردم، امید به زندگی را در تو آموختم، محبت را در قلب تو یافتم. با هر تپش قلبم می گویم دوستت دارم و چشمان همواره عاشقم در انتظار توست. سالگرد ازدواجمان مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤

هر روز با شوق دیدنت چشم می گشایم و وقتی تو را در کنارم می بینم دوست دارم بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شکر کنم که چون تویی را به من هدیه داد. سالروز شروع با هم بودمان مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤

همسر عزیزم، با قلبی سرشار از شادی و شور خوشبوترین و لطیف ترین گل های هستی را همراه با خوش آهنگ ترین ترانه گیتی به مناسبت سالروز ازدواج مان تقدیمت می کنم. دوستت دارم.

❤❤❤❤❤❤❤

خوشبختی من در بودن با تو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است. تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی. زیباترین گل های جهان تقدیم به تو، بهترین عشق جهان، روز یکی شدن مان را از صمیم قلب تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤

... عزیزم، آهنگ صدایت زیباترین ترانه زندگی ام، نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است. پس با من بمان تا زنده بمانم. ...سالگرد ازدواج مان مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤

عزیزم، بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در راستا زندگی است. هر چیز خوبی در جهان فقط یکی ست. ...شاخه گل به مناسبت ... سالگرد ازدواجمان تقدیمت می کنم. یادآور بهترین انتخاب زندگی ام را فراموش نمی کنم.

❤❤❤❤❤❤❤

از وقتی با همیم روزها و روزها گذشته چه تلخ چه شیرین معبود را شاکرم که در تلخی ها کنارم بودی و شادی ها را به کامم شیرین تر کردی. عزیز لحظه های بیقراری ام؛ سالگرد ازدواجمان مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤

همسر خوبم، به ذهنم سپرده ام که غیر از تو به کسی فکر نکنم؛ به چشمانم یاد داده ام که جز تو نبیند و در سالروز ازدواجمان هدیه ام برای تو قلبی است که تا ابد تنها به عشق تو می تپد.

پیغام کوتاه تبریک سالگرد ازدواج

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب تو است و قشنگ ترین روزم روز پیوند با تو. سالگرد ازدواجمان مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤

... سال پیش زیباترین عروس جهان از آن من شد که تا ابد در قلبم زیباترین خواهد ماند. سالروز بهترین روز زندگی ام بر هر دویمان مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤

... سال از پیوندمان گذشت. ای کاش گذر زمان در دستم بود تا لحظه های با تو بودن را آنقدر طولانی می کردم که برای بی تو بودنم وقتی نمی ماند.

❤❤❤❤❤❤❤

... عزیزم، اگر در تمام لحظاتی که در یکسال گذشته به یاد تو بودم یک شاخه گل به تو هدیه می دادم، الان در باغ بزرگی از گل قدم می زدیم. سالگرد پیوند من و تو مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤

گرامیداشت سالگرد عروسی گرامیداشت یکسال عشق، اعتماد، مشارکت، تحمل و پشتکار است و البته تمدید آنها برای یکسال دیگر. سالگرد ازدواجمان مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤

از صمیم قلب برایت آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم قطار زندگی مشترکمان همواره روی ریل های خوشبختی حرکت کند. سالگرد یکی شدنمان مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤

همسر عزیزم، تو بهترین بهانه برای زندگی من هستی. آرزومندم سایه ات همواره برسرم گسترده باشد. ... سالگرد ازدواجمان مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤

همسفر زندگی ام وجود نازنین تو بهانه زیستن است. تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی. عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم، بیش از آنچه تصور کنی.

❤❤❤❤❤❤❤

به پاکی قلبت سوگند بدون طنین زیبای صدایت نمی توانم زندگی کنم. تا جهان باقی است عاشقانه دوستت دارم. ... سالگرد ازدواج مان را به تو تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤

بر من مباد بی تو ماندن، بی تو بودن، بی تو خفتن، بی تو رفتن. سالروز باهم بودنمان مبارک.

شعر تبریک سالگرد ازدواج

از غصه و غم تو را رها می خواهم

لبخند تو را، من از خدا می خواهم

صد بار دگر، من به عقب برگردم

صد بار دگر، عشقِ تو را می خواهم

در سینه، حریقِ عشق، یعنی چشمت

دریای عمیقِ عشق، یعنی چشمت

در دایره لغاتِ محدودِ دلم

معنای دقیقِ عشق، یعنی چشمت

محمدرضا حسینعلی

❤❤❤❤❤❤❤

روزهایم همه با تو بی کلک می گذرد

یک عمر کنار تو بدون شک می گذرد

یک سال گذشت و سال ها بعد از این

با خاطره های مشترک می گذرد

موسی علی نژاد

❤❤❤❤❤❤❤

کنون یکسال گذشته است از پیوند تو با من

جدا گشتن ز تنهائی، همواره یار هم ماندن

برای ما در این ایام همواره عشق و شادی بود

خدا را شکر گویم که درِ شادی روی ما بگگردد

عذرا یوسفی

❤❤❤❤❤❤❤

اولین سالگرد دیدارت

بر دل و دیده ام مبارک باد

نازنین همسرم، دل و دیده

یک صدا می زند تو را فریاد

محسن اسلامی

❤❤❤❤❤❤❤

در ثانیه های بودنت می مانم

در فصل شکست خوردنت می مانم

یک سال نه ده سال چه فرقی دارد

تا لحظه دل سپردنت می مانم

❤❤❤❤❤❤❤

خوب است و قشنگ اینکه دل گیر شویم

در دام دل شکسته زنجیر شویم

ای عشق همواره از خدا می خواهم

با من باشی و پا به پای هم پیر شویم

همسر عزیزم، سالروز عهد و پیمان جاویدانمان مبارک

❤❤❤❤❤❤❤

یک تکه بلور از جنس حضور

یک یاس سپید از رنگ امید

با هرچه وفاست از سوی خدا

همه با عشق تقدیم تو باد

عزیزم امروز فراموش نشدنی ترین روز زندگی من است. سالروز ازدواجمان مبارک.

امیدواریم مجموعه پیغام سالگرد ازدواج مورد استفاده شما قرار گرفته باشد. گفتنی است منبع پیغام های ادبی کتاب پیغامی برای تمام فصول بود و در آنها تصرف و تلخیص اجرا شده بود؛ به وسیله ارسال نظر برایمان بنویسید کدام پیغام تبریک سالگرد ازدواج را بیشتر از بقیه دوست داشتید و برای ارسال انتخاب کردید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: setare.com
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 49409

به "بهترین پیغام های سالگرد ازدواج؛ عاشقانه، ادبی و شعر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین پیغام های سالگرد ازدواج؛ عاشقانه، ادبی و شعر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید