برگزاری دوره تخصصی آموزشی بازاریابی دیجیتال ویژه فعالان صنایع دستی در اصفهان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از برگزاری دوره تخصصی آموزشی بازاریابی دیجیتال برای فعالان صنایع دستی در حوزه تجارت الکترونیک اطلاع داد.

برگزاری دوره تخصصی آموزشی بازاریابی دیجیتال ویژه فعالان صنایع دستی در اصفهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، جعفر جعفر صالحی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای سیاست های کلان معاونت صنایع دستی کشور، دوره های تخصصی متعددی در حوزه صنایع دستی در این استان برگزار می شود که دوره تخصصی آموزشی بازاریابی دیجیتال (وب مستری و سئو) از جمله این دوره هاست که ویژه سایت داران و فعالین تجارت الکترونیک در حوزه صنایع دستی است.

جعفرصالحی با اعلام اینکه مدت زمان برگزاری این دوره 28 ساعت است، خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این دوره ارتقای دانش مخاطبان برای آغاز کسب و کار اینترنتی، فراوری محتوا و بازاریابی محتوا، تبلیغ نویسی در وب، بازاریابی موتورهای جستجو و سئو، تبلیغات کلیکی، نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی و... بوده و همچنین در طول امسال دوره های متعدد دیگری نیز پیش بینی شده که برگزار خواهد شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8242

به "برگزاری دوره تخصصی آموزشی بازاریابی دیجیتال ویژه فعالان صنایع دستی در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره تخصصی آموزشی بازاریابی دیجیتال ویژه فعالان صنایع دستی در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید