برونو فرناندز: در منچستریونایتد نمی توانیم به چیزی غیر از کسب جام فکر کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- هافبک پرتغالی شیاطین سرخ از عطش خود برای کسب پیروزی و عناوین قهرمانی صحبت می نماید.

برونو فرناندز: در منچستریونایتد نمی توانیم به چیزی غیر از کسب جام فکر کنیم

به گزارش خبرنگاران، برونو فرناندز، هافبک پرتغالی باشگاه منچستریونایتد که در فصل جاری عملکرد بسیار درخشانی داشته است، خواهان کسب عناوین قهرمانی به همراه این تیم است. به نقل از FFT، برونو فرناندز درباره شرایط منچستریونایتد از ابتدای فصل جاری تا به امروز و همچنین از احساساتش پس از شکست ها صحبت می نماید و در این رابطه می گوید:

پس از یک آغاز بسیار بد، هیچکس فکر نمی کرد که منچستریونایتد به جمع تیم های برتر لیگ صعود کند اما ما گفته های افراد خارج از باشگاه را نادیده گرفتیم. ما از شرایط درونی باشگاه خود مطلع بودیم و اطمینان داشتیم که اوضاع بهتر خواهد شد و پیشرفت خواهیم کرد. ما بهتر شده ایم اما نباید امتیازات خانگی زیادی از دست بدهیم. اکنون در صندلی دوم جدول حضور داریم و در ابتدای فصل، افراد کمی فکر می کردند که ما در چنین صندلیی حضور داشته باشیم. همواره خواهان چیزهای بیشتری هستم و نمی توانم شکست را بپذیرم، از این لحاظ اخلاق بدی دارم! افراد نزدیک به من می دانند که وقتی می بازم، اصلا شاد نیستم. ما می دانیم که باید در زمینه های زیادی پیشرفت کنیم. حس و حال خیلی بدی پس از هر شکست دارم زیرا وقتی که می بازیم، من در بهترین فرم خود نبوده ام.

از برونو فرناندز راجع به کسب عناوین قهرمانی توسط منچستریونایتد سوال شد و او پاسخ داد:

در منچستریونایتد نمی توانیم به چیز دیگری به غیر از کسب عناوین قهرمانی فکر کنیم. منچستریونایتد برای کسب جام ها ساخته شده است و جو اطراف باشگاه ما اینگونه است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54615

به "برونو فرناندز: در منچستریونایتد نمی توانیم به چیزی غیر از کسب جام فکر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برونو فرناندز: در منچستریونایتد نمی توانیم به چیزی غیر از کسب جام فکر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید