با پرسپولیس شفاف بودم، کلاس نمی گذارم و 10 میلیارد نمی خواهم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، علی علیپور پس از خروج از جلسه با مهدی رسول پناه در ساختمان باشگاه پرسپولیس به خبرنگاران گفت: جلسه خیلی خوبی داشتیم و صحبت های شفافی که صورت گرفت برایم ارزش دارد.

با پرسپولیس شفاف بودم، کلاس نمی گذارم و 10 میلیارد نمی خواهم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس راجع به ماندن یا رفتن از تیم گفت: پیشنهاد خودم را دادم و باشگاه هم شرایطش را گفت. حالا قرار است در هیئت مدیره صحبت کنم و سپس در این زمینه تصمیم گیری گردد.

وی تاکید نمود: دوست ندارم وارد مسائل دیگر شوم. شش سال با تمام موضوعاتی که وجود داشت در پرسپولیس بودم. همواره درباره بازیکنانی که به فوتبال ایران آمدند و رفتند گفته شده که اشتباه کردیم. همین اشتباهات باعث شده تا آنها شکایت نمایند و با دریافت پول دو برابری از پرسپولیس بروند.

علیپور یادآور شد: من برای ماندن در پرسپولیس کلاس نمی گذارم. قاطعانه می گویم مدیون طرفداران این تیم و باشگاه هستم. چون آنها اسم من را عظیم نموده اند. چرا باید خارجی ها پول بگیرند ولی ایرانی ها دچار مشکل شوند.

علیپور درباره پیشنهاد 10 میلیاردی خود به باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد یکساله اش اعلام کرد: از من که شفاف می پرسید ایرادی ندارد اما از مسئولان باشگاه هم بپرسید که از سال اول حضورم در پرسپولیس چقدر گرفتم. مبلغ پیشنهادی ام 10 میلیارد نیست.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39899

به "با پرسپولیس شفاف بودم، کلاس نمی گذارم و 10 میلیارد نمی خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با پرسپولیس شفاف بودم، کلاس نمی گذارم و 10 میلیارد نمی خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید