ایجاد 6 هزار فرصت شغلی جدید در منطقه ویژه مالی پتروشیمی ماهشهر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/خوزستان معاون امور مالی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: بیش از 40 واحد پتروشیمی در حال تاسیس است که اگر این واحدها تکمیل شوند، 6 هزار فرصت شغلی جدید به مجموع اشتغال موجود در منطقه ویژه مالی پتروشیمی ماهشهر اضافه خواهد شد.

ایجاد 6 هزار فرصت شغلی جدید در منطقه ویژه مالی پتروشیمی ماهشهر

بابک دین پرست در حاشیه جلسه با مدیران پتروشیمی ماهشهر که امروز (2 خردادماه) در ماهشهر برگزار گردید، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بازدیدی از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر انجام شد که یکی از مناطق عظیم پتروشیمی در کشور است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با دارا بودن حداقل 20 واحد پتروشیمی و سهم 30 درصدی در فراوری محصولات پتروشیمی کشور، دارای صندلی بسیار ویژه ای است.

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: در این منطقه، حدود 19 میلیارد دلار سرمایه گذاری شده است و فراوری سالانه آن نیز حدود 18.5 میلیون تن محصولات پتروشیمی است.

دین پرست بیان نمود: مسائلی در فعالیت بعضی واحدهای پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر وجود دارد که باید به آن ها رسیدگی گردد.

وی اضافه نمود: بیش از 40 واحد پتروشیمی در حال تاسیس است که اگر این واحدها تکمیل شوند، 6 هزار فرصت شغلی جدید به مجموع اشتغال موجود در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر اضافه خواهد شد.

دین پرست با اشاره به مسائل واحدهای پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر گفت: تامین مواد اولیه از مهمترین مسائل این واحدها است و در این زمینه قرار است گزارشی تهیه و در ستاد تسهیل ملی پیگیری گردد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور اضافه نمود: یکی دیگر از مسائل، تامین منابع اقتصادی برای تکمیل پروژه های در دست اقدام در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر است.

دین پرست گفت: از محل سپرده ها و گردش اقتصادی پتروشیمی و متقابلا تعهد بانک ها برای تامین اعتبارات مورد احتیاج منطقه ویژه اقتصادی، می توان مشکل تامین اقتصادی را برای تکمیل طرح های در دست اجرا حل کرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57397

به "ایجاد 6 هزار فرصت شغلی جدید در منطقه ویژه مالی پتروشیمی ماهشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 6 هزار فرصت شغلی جدید در منطقه ویژه مالی پتروشیمی ماهشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید