اولین تفاهم نامه همکاری مشترک بین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و سازمان مدیریت بحران کشور

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اولین تفاهم نامه همکاری مشترک بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و سازمان مدیریت بحران کشور امضا شد.

اولین تفاهم نامه همکاری مشترک بین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و سازمان مدیریت بحران کشور

به گزارش خبرنگاران، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در مورد کلیات این تفاهم نامه که در حاشیه نمایشگاه رونق فراوری امضا شد گفت: این تفاهم نامه در مورد همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با سازمان مدیریت بحران در حوادث غیرمترقبه از جمله حوادث قهریه مانند سیل و زلزله و ارائه خدمات فنی مهندسی برای بازسازی و طراحی در سه مرحله قبل از بحران، هنگام بحران و بعد از بحران است.

وی اضافه کرد: قرار است مشارکت قرارگاه به صورتی باشد که خدماتی که ارائه می نماید، تأمین اقتصادی آن از سمت مدیریت بحران باشد به عنوان مثال در ساخت خانه های پیش ساخته برای اسکان موقت و دائم خدماتی را به سازمان مدیریت بحران ارائه خواهیم داد که ارائه سفارش و تامین اقتصادی آن با سازمان مدیریت بحران خواهد بود.

محمد فرمانده با اشاره به احتمال وقوع سیلاب در استان های مختلف کشور در روزهای اخیر گفت: قرارگاه خاتم در سراسر کشور کارگاه های متعدد با ماشین آلات پیشرفته و توانمند دارد و به خوبی می تواند امدادرسانی دقیق را در زمان بحران انجام دهد.

او ادامه داد: در واقع براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در قرارگاه خاتم این آمادگی را داریم که اگر در هر جای کشور بحرانی ایجاد گردد نیرو های امدادرسان قرارگاه خاتم پای کار باشند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) توضیح داد: در حال حاضر ما آماده باش صددرصد کامل هستیم. همچنین در استان هایی مانند لرستان و خوزستان که در معرض سیلاب هستند از استان های مشخص دیگر هم آماده خدمت رسانی هستند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 23289

به "اولین تفاهم نامه همکاری مشترک بین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و سازمان مدیریت بحران کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تفاهم نامه همکاری مشترک بین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و سازمان مدیریت بحران کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید