افتتاح میز خدمت بیمه سرمد در شعب بانک صادرات استان مازندران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با همکاری مدیریت شعب بانک صادرات استان مازندران، میز خدمت بیمه سرمد در چند شعبه این بانک در سراسر استان افتتاح شد.

افتتاح میز خدمت بیمه سرمد در شعب بانک صادرات استان مازندران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، به منظور توسعه و گسترش فعالیت های بیمه ای و ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان بانک صادرات، میز خدمت بیمه سرمد، در 5 شعبه بانک صادرات در استان مازندران افتتاح و نمایندگان بیمه سرمد در باجه های میز خدمت در شعب بانک مستقر شدند.

شعبه 2666 میدان امام خمینی ساری، شعبه 806 میدان شهدا، شعبه 74 مرکزی بابلسر، شعبه 114 قائمشهر و شعبه 442 هراز آمل، از جمله شعبی هستند که میز خدمت بیمه سرمد با حضور مدیران استانی بانک صادرات و قاسم بهروزی، مدیریت استان مازندران در آنها مستقر شده اند.

بهروزی درباره افتتاح میزهای خدمت سرمد در شعب بانک، گفت: استقرار میز خدمت در شعب بانک صادرات، یک فرصت طلایی برای شرکت است که باعث بهتر دیده شدن برند سرمد در کنار بانک صادرات می گردد.

وی هم چنین، ضمن تشکر از مدیران استانی بانک صادرات برای اعتماد به بیمه سرمد، گفت: ما تاکید ویژه ای بر بازاریابی به وسیله شعب بانک داریم و کوشش می کنیم خدمات بهتری به مشتریان بانک صادرات ارائه کنیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 43140

به "افتتاح میز خدمت بیمه سرمد در شعب بانک صادرات استان مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح میز خدمت بیمه سرمد در شعب بانک صادرات استان مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید