اعلام دو فراخوان جذب هیات علمی در شهریور و بهمن 99، جذب 2 هزار نفر تا 2 سال آینده

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مرکز جذب وزارت علوم هر سال دو فراخوان جذب هیات علمی در شهریور و بهمن ماه برگزار می نماید، طبق برنامه ریزی صورت گرفته در سال 99 حدود هزار نفر و سال 1400 هم حدود هزار نفر هیات علمی جدید در دانشگاه ها جذب خواهند شد.

اعلام دو فراخوان جذب هیات علمی در شهریور و بهمن 99، جذب 2 هزار نفر تا 2 سال آینده

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر سال دو فراخوان جذب هیات علمی در شهریور و بهمن ماه برگزار می نماید و براساس اعلام احتیاج دانشگاه ها به سازمان اداری استخدامی، افراد جدیدی برای عضویت در هیات علمی دانشگاه ها استخدام می شوند.

سال 99 حدود هزار نفر و سال 1400 هم هزار نفر دیگر در هیات علمی دانشگاه ها جذب می شوند

محمد تقی نظر پور معاون اداری اقتصادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، اظهارداشت: در سال 99 و در سال 1400 به عبارتی در سرانجام سال 1400 سهمیه جذب هیات علمی جدید در دانشگاه ها 2 هزار نفر است.

وی گفت: البته در مجموع 6 هزار مجوز استخدام برای اعضای هیات علمی برای سال 99 و سال 1400 صادر شده که 2 هزار نفر به تازگی استخدام می شوند که فرایند پذیرش و جذب این افراد سال جاری و سال آینده انجام می گردد.

به گفته وی، از 6 هزار مجوز استخدام اعضای هیات علمی در سال 99 و سال 1400، مابقی به افرادی تعلق دارد که مراحل جذب را پشت سر گذاشته اند و با این مجوز کد استخدام می گیرند.

بنابر اعلام مرکز جذب وزارت علوم سال جاری 965 عضو جدید هیات علمی پذیرش خواهند شد به این ترتیب در سال 1400 هم حدود هزار نفر در پست های هیات علمی جذب خواهند شد.

این مرکز پیش از این به دانشگاه ها تاکید نموده بود که باوجود گذشت یک سال از بهمن 97 هنوز صرفا 23 درصد از پرونده های متقاضیان فراخوان آن سال از دانشگاه ها به هیات مرکزی جذب ارسال و نتایج آن اعلام شده است و بقیه در پیچ و خم های رسیدگی و تأخیر دانشگاه ها و موسسات گرفتار مانده است. همچنین این مرکز در سرانجام سال 98 از تمامی دانشگاه ها تقاضا کرد که کارهای عقب مانده سال های قبل را به روزرسانی نمایند و سال 99 پرونده عقب مانده جذب نداشته باشند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28401

به "اعلام دو فراخوان جذب هیات علمی در شهریور و بهمن 99، جذب 2 هزار نفر تا 2 سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام دو فراخوان جذب هیات علمی در شهریور و بهمن 99، جذب 2 هزار نفر تا 2 سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید