اعلام جزئیات فروش 30 درصد دوم سهام عدالت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران:یک مقام رسمی سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، جزئیات فروش 30 درصد دوم سهام عدالت بعد از عید غدیر را خاطرنشان کرد.

اعلام جزئیات فروش 30 درصد دوم سهام عدالت

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایبِنا، محمد جواد فرهانیان گفت: بعد از عید ولایت 30 درصد دوم سهام عدالت در پرتفوی سهام داران قابل معامله می گردد.

وی با اشاره به اینکه در دور گذشته برای فروش با مسائلی روبرو بودیم که در حال حاضر با هماهنگی بازار پول و سرمایه این مسائل رفع شده، اضافه نمود: محدودیت زمانی در این رابطه وجود ندارد و افراد می توانند اقدام به فروش سهام خود نمایند.

فرهانیان گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، زیرساخت بانک ها برای قبول سهام عدالت به عنوان وثیقه کارت های اعتباری برای مشمولانی که مدیریت غیرمستقیم را انتخاب نموده اند، آماده می گردد.

مدیر برنامه ریزی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار کشور با اشاره به امکان فروش 60 درصد سهام عدالت از این هفته گفت: کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب نموده اما پیروز به فروش سهام خود نشده اند، و اکنون به فروش سهام خود احتیاج دارند نیز می توانند از فردا در سامانه تغییر شرایط دهند و سهام خود را به فروش برسانند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37785

به "اعلام جزئیات فروش 30 درصد دوم سهام عدالت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزئیات فروش 30 درصد دوم سهام عدالت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید