استقلال و شهر خودرو کوه خستگی را شکست می دهند؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، استقلال و شهر خودرو در آخرین ملاقات پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نمایندگان قطر می فرایند و در صورت پیروزی در این مرحله به دور گروهی لیگ قهرمانان راه پیدا می نمایند.

استقلال و شهر خودرو کوه خستگی را شکست می دهند؟

به گزارش، استقلال و شهرخودرو امروز (سه شنبه) در چارچوب آخرین مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصاف الریان و السیلیه به عنوان نمایندگان این کشور می فرایند تا در صورت پیروزی در این ملاقات به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود نمایند.

استقلال و شهرخودرو در مرحله قبلی پلی آف به ترتیب توانستند که از سد الکویت کویت و الرفاع بحرین گذشتند. بازی مقابل این تیم ها فشار زیادی به دو تیم وارد نکرد، اما تصمیم AFC مبنی بر برگزاری بازی در امارات باعث شد که نمایندگان ایران به خاطر نبود پرواز مستقیم از امارات به قطر مجبور شوند که به ایران بازگردند و سپس به قطر بفرایند و در نتیجه خستگی سفر بر تن آن ها باقی بماند.

در این مرحله استقلال باید به مصاف الریانی برود که در این فصل با راهنمایی آگیره توانسته جای السد را به عنوان تیم دوم قطر بگیرد. البته قرمزپوشان قطری نتوانستند در دو بازی اخیرشان نتایج خوبی کسب نمایند و مقابل السد در نیمه نهایی جام حذفی قطر و مقابل الغرافه در لیگ قطر به ترتیب با نتایج 4 بر یک و 4 بر 2 شکست خوردند. در حال حاضر مطرح ترین بازیکن الریان، یاسین براهیمی مهاجم گران قیمت الجزایری است که سابقه پوشیدن پیراهن پورتو را دارد.

از آن طرف، شرایط السیلیه در هفته های اخیر همانند الریان خوب نیست. این تیم در سه بازی اخیرش مقابل الخور، الدحیل و الاهلی شکست خورده و در حال حاضر هم با 17 امتیاز در رده ششم قرار گرفته است. از بازیکنان شاخص السیلیه می توان به کریم انصاری فرد، مبارک بوصوفه، کارا امبوجی و ندیر بلحاج اشاره نمود که سابقه بازی در لیگ های اروپایی را دارند.

بر اساس برنامه مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، شهر خودرو ساعت 18:40 دقیقه در استادیوم عبدالله بن خلیفه دوحه مهمان السیلیه است و استقلال هم ساعت 18:45 در استادیوم جاسم بن حمد به مصاف الریان می رود.

منبع: ایسنا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20786

به "استقلال و شهر خودرو کوه خستگی را شکست می دهند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال و شهر خودرو کوه خستگی را شکست می دهند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید