آغازبه کار بخش زبان ترکی و کردی در مرکز تماس ماکسیم

ماکسیم، اولین تاکسی اینترنتی از نظر تعداد شهرهای تحت پوشش، به تازگی امکانی را ایجاد نموده که مسافران استان های کرد و ترک زبان بتوانند در سامانه شماره کوتاه 1611 به یاری اپراتورهای هم زبان خود درخواست خودرو دهند.

آغازبه کار بخش زبان ترکی و کردی در مرکز تماس ماکسیم

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام ماکسیم، زبان آذری دومین و زبان کردی سومین زبان پرکاربرد در ایران شناخته می شوند. ماکسیم، نخستین سامانه در ایران با امکان درخواست خودرو بدون احتیاج به اینترنت، هم اکنون این امکان جدید را فراهم نموده است که هم وطنان آذری و کرد بتوانند به زبان خود از 1611 استفاده نمایند.

یاشاسین آذربایجان، بژی کردستان ایران

درخواست ماکسیم به زبان مادری

سپیده مسعودی، مدیر مرکز تماس ماکسیم، در همین خصوص اظهار داشت: بعد از آنالیز مداوم میزان درخواست خودرو در شهرهای مختلف و میانگین طول تماس های تلفنی، سرویس جدیدی را راه اندازی کردیم که آذری و کردزبانان بتوانند در کمترین زمان، به زبان مادری خود با اپراتور صحبت و درخواست خود را ثبت نمایند.

مدیر مرکز تماس ماکسیم در ادامه گفت: به تازگی اپراتورهایی در مرکز تماس ماکسیم فعالیت می نمایند که به زبان آذری و کردی مسلط اند. ساعات کاری این اپراتورها به گونه ای تنظیم شده است که در همه شیفت های کاری، چند اپراتور آذری و کردزبان حضور دارند و درخواست سفر شهروندانی را که به این دو زبان صحبت می نمایند، ثبت می نمایند. درخواست نمایندگان به محض تماس با 1611 و تشخیص زبان به اپراتور هم زبان خود وصل می شوند و می توانند به راحتی و بدون اتلاف وقت درخواست خودرو بدهند.

مسعودی همچنین از اضافه شدن اپراتورهایی با زبان ترکمنی و لهجه یزدی در آینده ای نزدیک اطلاع داد. علاقه مندان به همکاری با مرکز تماس ماکسیم در صورت تسلط کافی به زبان های ترکمنی، آذری، کردی و لهجه یزدی می توانند به دفتر مرکزی ماکسیم در تهران مراجعه یا به وسیله سایت /https://operator.taximaxim.ir ثبت نام نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آغازبه کار بخش زبان ترکی و کردی در مرکز تماس ماکسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغازبه کار بخش زبان ترکی و کردی در مرکز تماس ماکسیم"

نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید