آشنایی با سریعترین خودرو های هیبریدی دنیا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با وجود آنکه از زمان فراوری خودرو های هیبریدی مدت زمان زیادی نمی گذرد، محبوبیت این خودرو ها بسیار رو به افزایش است و اکنون بسیاری از خودروسازان عظیم دنیا برنامه های خود را برای فراوری این خودرو ها اعلام نموده اند.

آشنایی با سریعترین خودرو های هیبریدی دنیا

به گزارش ایسنا به نقل از اتوکار، یکی از ضعف های عظیم این خودرو ها شتاب گیری نسبتا آهسته تر آن هاست، اما خودروسازان به تدریج در حال برطرف این معضل عظیم هستند.

در ادامه با سریع ترین خودرو های هیبریدی دنیا آشنا می شوید:

Jaguar I-Pace

جگوار همیشه پیشتاز فراوری خودرو های پرسرعت در دنیا بوده است و سریع ترین خودروی هیبریدی حل حاضر در دنیا نیز متعلق به همین برند است که می تواند در 4.5 ثانیه از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

Tesla Model 3

پرفروش ترین مدل خودرو تسلا که از رقبای اصلی سری سه بی ام و محسوب می گردد. این خودرو برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به 3.1 ثانیه زمان احتیاج دارد.

Lotus Evija

این خودروی انگلیسی توانایی رسیدن به سرعتی حدود 220 کیلومتر بر ساعت را دارد و در سه ثانیه می تواند از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

Nio EP9

این مدل هنوز به فراوری انبوه نرسیده است، اما سریع ترین خودروی هیبریدی چینی می تواند در 2.7 ثانیه از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

Tesla Model X

دیگر نماینده تسلا که از یک باتری نیرومند 100 کیلووات بر ساعت بهره می برد. این مدل می تواند در 2.7 ثانیه از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

Porsche Taycan Turbo S

خودروی گران قیمت پورشه که حداکثر سرعت آن حدود 200 کیلومتر بر ساعت است و می تواند در 2.6 ثانیه از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

Tesla Model S

یکی از گران قیمت ترین و پرابهت ترین خودرو های هیبریدی در دنیا که می تواند در 2.3 ثانیه از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو حدود 90 هزار پوند قیمت دارد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: فرارو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46121

به "آشنایی با سریعترین خودرو های هیبریدی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سریعترین خودرو های هیبریدی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید